2021-02-04, 02:36
Medlem
Jag tycker det var bra val. Har nog inte sett Kjellman sedan "Zingo", men gillade honom där. Suzanne är ju duktig.

Får erkänna att jag trodde på garanterad rasifiering eller någon med sadomitisk läggning, men ICA ville annat, och satte mina förväntningar på skam.
Citera
2021-02-04, 07:10
Medlem
groovesnuss avatar
Jahopp.

Då väntar vi bara på att någon Roger Pontare-typ stormar närmaste Ica-butik och säger att valet skall göras om.
Citera
2021-02-04, 08:46
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Jag tycker det var bra val. Har nog inte sett Kjellman sedan "Zingo", men gillade honom där. Suzanne är ju duktig.

Får erkänna att jag trodde på garanterad rasifiering eller någon med sadomitisk läggning, men ICA ville annat, och satte mina förväntningar på skam.
Ja det är ju på modet inom PK-svängen att trycka upp så många bögnegrer som möjligt i vita människors ansikten men Ica verkar ha valt en annan väg den här gången.
Citera
2021-02-04, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Ja det är ju på modet inom PK-svängen att trycka upp så många bögnegrer som möjligt i vita människors ansikten men Ica verkar ha valt en annan väg den här gången.
ICA vet nog vilka som är deras primära kundgrupp. Typ vit svensk medelklass, som normalt inte handlar på typ City Gross, Abdos Food.
Citera
2021-02-04, 09:29
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
ICA vet nog vilka som är deras primära kundgrupp. Typ vit svensk medelklass, som normalt inte handlar på typ City Gross, Abdos Food.
Det har inte hindrat ICA från att gå PK-bananas förut. I den här reklamfilmen uppmuntrade de rasblandning mellan svenska tjejer och afghanska män och negrer:
https://www.youtube.com/watch?v=ZaZ3UHOEDeA

Det var garanterat någon jude på reklamavdelningen som njöt av att gnugga den i vita mäns ansikten.

ICA har fallit åt Belsebub.
Citera
2021-02-04, 10:26
Medlem
Ja bra skådespelare och gillar att Reuter är kvinnan med byxorna.

Tycker dock Ica borde ha gått hårdare och haft en mer typisk cis-man som påsikt genom Reuters ledning blir jämstäld och mindre fördomsfull så folk kan se vilka fördelar feminismen har.

Sten Ljunggren hade varit en bra figur för detta

https://youtu.be/akY2Zr4_EX8

Dock är han nog för gammal. Oavett är Martin Kjellman duktig skådespelare och nu har jag mer orsaker att kolla på TV4
Citera
2021-02-04, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp

Har du ens varit på Abdos food? extremt färska grönsaker och bra priser. Är mer Svenskar där än nysvenskar då det är ett bra ställe för att hitta nya kulinariska upplevelser. Besök ICA ute i orten och du kommer se att det är många nysvenskar som handlar där med.
Citera
2021-02-04, 12:36
Medlem
HerrGickhans avatar
ICA har över 50 % marknadsandel vad gäller dagligvaruhandeln. En bransch där attraktiva butikslägen är den enskilt största och överlägset mest betydelsefulla konkurrensfaktorn.

Rika ICA kan tillåta sig att ha en egen filmproduktion där de avlönar avdankade kändisar för att leka runt i en låtsasbutik långt från verkligheten. Nu kände de att de kunde utöka med ytterligare en butikschef eftersom det inte märks bland alla 120 miljarder de omsätter.

Fy fan vad skönt att jag börjat fasa ut mina inköp på ICA. De ligger på 5 % nu och ska ner ytterligare. Jävla monopolfasoner.
Citera
2021-02-04, 14:31
Medlem
melonbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det har inte hindrat ICA från att gå PK-bananas förut. I den här reklamfilmen uppmuntrade de rasblandning mellan svenska tjejer och afghanska män och negrer:
https://www.youtube.com/watch?v=ZaZ3UHOEDeA

Det var garanterat någon jude på reklamavdelningen som njöt av att gnugga den i vita mäns ansikten.

ICA har fallit åt Belsebub.

skärp dig förhelvete, har du inget bättre för dig din smutsiga incel
Citera
2021-02-04, 17:19
Medlem
Här är svaren på ledtrådarna: https://www.youtube.com/watch?v=rVSn...ature=youtu.be
Citera
2021-02-04, 20:10
Medlem
Om ni trodde att ICAs val av två svenskar skulle passera obemärkt förbi trodde ni självklart fel.

Icas val av Kjellman och Reuter visar en homogen bransch som reproducerar homogen kommunikation

Jag drömmer om att Ica-Stina spenderar fredagskvällen med sin funktionsvarierade svarta drottning till flickvän eller att Ica-Ebba konverterat till Islam, i stället fick vi ett Frankensteinskt återupplivande av 70-talets MonICA och ICAnder”, skriver Daniel S. Ogalde, kommunikationsstrateg och grundare av Mångfaldsrådet.

https://www.resume.se/alla-nyheter/o...kommunikation/
Citera
2021-02-04, 20:39
Medlem
Nu först förstod jag tjejerna med fotbollen. De var indiskor och ena av dem höll upp handen med fotbollen. Delhis vackraste händer. SVT serien med Björn K.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in