2021-01-31, 08:36
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
https://www.svenskdam.se/noje/bilden...slojar/7241695
Tack....
Ja detta liknar definitivt en kvinna, och en blond sådan? Hmm...ja de lyckas förvirra..
SR är ju inte blond..
Lena Endre har nämnts tidigare..Sissela Kyle..
Citera
2021-01-31, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boibuss
Såg reklamen nu när han böjer sig under skylten.

Jäääävligt lik Staffan Ling.

Haft mitt bet hos Kjellman, men byter nu till Ling.

Här är ett färskt klipp med Ling. https://youtu.be/Au8m5z0vVTI

Skulle nog inte lägga en krona på honom. Finns ingen likhet med ”mannen” i ICAs senaste film.
Citera
2021-01-31, 08:43
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boibuss
Haft mitt bet hos Kjellman, men byter nu till Ling.
Måste man vara inloggad för att kunna se oddsen? Eller går jag in på fel länk? https://www.betsson.com/sv/odds/ovrigt/sverige/ovrigt
Citera
2021-01-31, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjolkarackligt
Ah, nej så är det ju! Ja då kan det ju absolut inte vara Glenn.
Nä han kommer ju inte från IFK, han kommer ju från Göteborg jue!
Så dum jag är. *suck*

Du är inte ensam, många som kopplar färgerna blåvitt med IFK Göteborg, men det kan betyda staden Göteborg också. Men det spelar ju inte så stor roll ändå eftersom det verkar bli en kvinna, men hon kanske är ifrån Göteborg
Citera
2021-01-31, 08:48
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Du är inte ensam, många som kopplar färgerna blåvitt med IFK Göteborg, men det kan betyda staden Göteborg också. Men det spelar ju inte så stor roll ändå eftersom det verkar bli en kvinna, men hon kanske är ifrån Göteborg
Blåvitt förknippas med Finland också.
Citera
2021-01-31, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Blåvitt förknippas med Finland också.

Absolut, och eftersom anti-rasister och feminister måste synas överallt nu, så kan det inte bli någon annan en Arja
Citera
2021-01-31, 09:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Den korta snutten där han står bakom skyddet visar en grånande kalufs. Dessutom ska ju ICA nu satsa på de nya svenskarna, vilket innebär att man måste ha någon som är positiv till mångkultur. Ytterligare krav är att personen anses som skojig och inte riskerar att på fritiden säga något kontroversiellt icke-PK. Ny-Stig får heller inte misstänkas förknippas med SD.

Allt detta gör att jag tror att man väljer Henrik Schyffert.

Han är visserligen inte speciellt rolig, men har ändå fått den "auran". Hans hår är grånande, och han är säkert sugen på att tjäna fett med cash som andra föredettingar (tänker på Kjell Bergqvist, som det också kan vara). Tror att Schyfferts mål i livet är att synas och tjäna fett med cash, och han kan säkert tänka sig att prostituera sig i all möjlig reklam, precis som Zlatan och Micke Persbrandt.

Som lök på laxen (pun intended) kan ICA säkert få in Noor också, samt lite annat mysigt nysvenskt. Naturligtvis befordran för Jerry, och kanske ta in nån neger och kvinna.

Har ICA ballar av stål för att genomföra detta?

Nej nej fy fan! Om så kommer jag aldrig mer att handla på ICA! Tror nog de vet om detta. Så de kommer inte välja en person hatad av så många. PK riktigt, kvinna kanske säkert men det kommer ju vara en mer okontroversiell sådan.
Citera
2021-01-31, 09:07
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Blir det Björn Kjellman? Tycket gubben i reklamen ser så gammal ut. Men visst även han blir ju äldre.
Citera
2021-01-31, 09:12
Medlem
densistasovjets avatar
Staffan Ling om man man ska gå efter teaser reklamen men om man ska gissa på en kvinna ligger väl Sissela Kyle bra till? Smart är det hur eller hur med denna världens längsta reklam film.
Citera
2021-01-31, 09:13
Medlem
Jag gissar på Cyndee Peters.
Citera
2021-01-31, 09:23
Medlem
Soterns avatar
Frank Baude kanske har sålt sig till kapitalet.
Citera
2021-01-31, 09:27
Bannlyst
Paulo Roberto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här