2021-01-25, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Kolla här: https://www.youtube.com/watch?v=8jkyN38P8dU

Kan bara konstatera att denna, som det är nu, usla reklam kostar allt för mycket pengar!
Tittar sällan på reklam nu för tiden (spelar in det jag vill se så det går att spola eller byter kanal).
ICA:s reklam var ganska rolig de första åren men har blivit allt sämre. Sänk priserna och ha aktuella (i stället för att ha veckovis gamla inspelningar) priser från leverantörerna i en enklare reklam vore modellen.
Citera
2021-01-25, 10:23
Medlem
__Alez__s avatar
Bara det inte blir Glenn så är jag nöjd. Han är ju vithårig så ser inte ut som Glenns huvud.

Rheborg ser det ut som men tycker inte personen i videon ser ut att vara i hans längd.
Citera
2021-01-25, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Hittade en lite bättre vinkel på Björn Kjell i Kärlek & Anarki. Om det inte är Björn i reklamen så är det någon som är jävligt lik honom..

https://i.imgur.com/CyrdsDX.png

Tycker att hårfästena ser väldigt lika ut också. Samma glesa kanal uppepå också.
Citera
2021-01-25, 10:29
Medlem
Det är en kvinna, utklädd till man. Se på händerna de är konstgjorda.
Citera
2021-01-25, 10:41
Medlem
__Alez__s avatar
Fick feeling att det är Allan Svensson, tycker gångstilen påminner om honom. Tror det skulle bli riktigt bra.

Men huvudet passar inte riktigt in. Stellan Skarsgård!
Senast redigerad av __Alez__ 2021-01-25 kl. 10:44.
Citera
2021-01-25, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tralalanisse
Tycker att hårfästena ser väldigt lika ut också. Samma glesa kanal uppepå också.

Helt klart mycket likt!
Citera
2021-01-25, 10:57
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Kan bara konstatera att denna, som det är nu, usla reklam kostar allt för mycket pengar!
Jag tycker reklamen är på gränsen till genialisk, dels för att de så kontinuerligt lyckats leverera bättre humor än flera radioteveprogram klarar, och dels för att de fått konsumenter att likt zombies vandra in på Ica och handa för 30 procent mer än på Lidl eller Willys och stödja sin lokale ferrari-ägare ica-handlaren.
Citera
2021-01-25, 11:09
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wsop
Ja det ser helt klart ut som Johan Rheborg i den senaste reklamfilmen
Det kanske är Percy Nilegård som ska ta över.
Citera
2021-01-25, 11:13
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Hittade en lite bättre vinkel på Björn Kjell i Kärlek & Anarki. Om det inte är Björn i reklamen så är det någon som är jävligt lik honom..

https://i.imgur.com/CyrdsDX.png

Tror det kan vara Björn Granath.
Citera
2021-01-25, 11:15
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Jag tycker reklamen är på gränsen till genialisk, dels för att de så kontinuerligt lyckats leverera bättre humor än flera radioteveprogram klarar, och dels för att de fått konsumenter att likt zombies vandra in på Ica och handa för 30 procent mer än på Lidl eller Willys och stödja sin lokale ferrari-ägare ica-handlaren.
Håller absolut med. Få annan reklam jag tittar klart på, och den har hållit i hur många avsnitt som helst.

Och nu rycker den fram igen, bara för att den ska få en ny huvudrollsinnehavare. Snyggt jobbat King och ICA.
Citera
2021-01-25, 11:16
Medlem
Björn granath död 2017
Citera
2021-01-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Tror det kan vara Björn Granath.

efter en googling så ser det ut som en bra gissning faktiskt
Citera