Citat:
Ursprungligen postat av
Liggist
Med tanke på det tillintetgörandet av mannen som pågår så är jag väldigt förvånad över att det varit en manlig chef så länge som det varit.
Kan tänka mig att det blir en icke etnisk svensk, helst med lite förortsbrytning, kvinna, flata och gärna kommunist eller miljöpartist...
Många funderingar åt det här hållet i tråden, men jag tror att de missar poängen. ICA-Stig är ju - om man nu är konspiratorisk - en del i förminskandet av mannen, en välbeställd vit inkompetent man i medelåldern med litet för höga tankar om sig själv. Ungefär som de flesta ägare av ICA Maxi-butiker, kanske.
Det lär alltså bli en man, en vit och medelålders man.
Vem skulle jag vilja se? Pappan i Teliareklamen. "Nu måste ni hitta mig snart, jag är en nyckelkompetens på företaget!"
https://www.youtube.com/watch?v=wJrK...=verymuchfilms
Men så blir det ju inte, förstås.
Edit: bra spår därovanför, om avdankad idrottspersonlighet! Klockrent! Så ska vi ha det!
Vad gör Christian Olsson nuförtiden? Har för mig att han kränger bilar? Dags att dra på sig ICA-rocken istället? Ju mer jag funderar på det desto mer gjuten är han ju. Trestegshoppare, bara en sån sak. Nåt för Paul Tilly att raljera över. Hade Tilly haft ett hockeyproffs eller en skidfantom som butikschef så skulle det inte funka att gnälla, men tresteg...