2020-12-28, 21:28
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Cecilia Frode som hård och bitter arvtagerska vore underbart då hon bevisat sig kunna spela bitsk och samtidigt "korkad". Hon har de absoluta attributen. Alternativt har namnen Frode avancerat. Tilly blir eventuellt upplyft i nån reklam men sedan nerpåtad till golvarbetare igen. Det är min gissning.
Citera
2020-12-28, 21:32
Medlem
Giant Squids avatar
Varför inte en avdankad idrottspersonlighet som Foppa eller JO Waldner, Gunde?
Min motivering är att det skulle funka bra.
Citera
2020-12-28, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Eva Rydberg skulle passa. Fötterna på jorden och trevligt utseende.

Eftersom hon är klar för Melodifestivalen i SVT lär hon inte medverka i reklamfilmer.
Citera
2020-12-28, 21:39
Medlem
Högst troligen någon transa, bög eller hottentott.
Citera
2020-12-28, 21:41
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Med tanke på det tillintetgörandet av mannen som pågår så är jag väldigt förvånad över att det varit en manlig chef så länge som det varit.

Kan tänka mig att det blir en icke etnisk svensk, helst med lite förortsbrytning, kvinna, flata och gärna kommunist eller miljöpartist...

Många funderingar åt det här hållet i tråden, men jag tror att de missar poängen. ICA-Stig är ju - om man nu är konspiratorisk - en del i förminskandet av mannen, en välbeställd vit inkompetent man i medelåldern med litet för höga tankar om sig själv. Ungefär som de flesta ägare av ICA Maxi-butiker, kanske.

Det lär alltså bli en man, en vit och medelålders man.

Vem skulle jag vilja se? Pappan i Teliareklamen. "Nu måste ni hitta mig snart, jag är en nyckelkompetens på företaget!"

https://www.youtube.com/watch?v=wJrK...=verymuchfilms

Men så blir det ju inte, förstås.

Edit: bra spår därovanför, om avdankad idrottspersonlighet! Klockrent! Så ska vi ha det!

Vad gör Christian Olsson nuförtiden? Har för mig att han kränger bilar? Dags att dra på sig ICA-rocken istället? Ju mer jag funderar på det desto mer gjuten är han ju. Trestegshoppare, bara en sån sak. Nåt för Paul Tilly att raljera över. Hade Tilly haft ett hockeyproffs eller en skidfantom som butikschef så skulle det inte funka att gnälla, men tresteg...
Senast redigerad av lemonzhello 2020-12-28 kl. 21:46.
Citera
2020-12-28, 21:58
Medlem
Hade velat se Svullo om han fortfarande hade vart med oss idag
Citera
2020-12-28, 22:02
Medlem
Jrpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Jag tror på Löfven. Han lär bli arbetslös å det snaraste och har en närmast pompös och arrogant hållning likt Loa. Nackdelen är hans utstrålning och kommunikativa förmåga, men tror ändå att han kan göra någorlunda bra reklam för falukorv, Nivea och bananer.
Skulle kunna bli skoj:
-Jerry sluta käbbla å tala om va tusan varmkorven kostar!
Citera
2020-12-28, 22:09
Medlem
Carl Jan Granqvist!?
Citera
2020-12-28, 22:12
Medlem
Inkommers avatar
Soran Ismail kanske? Han har man inte sett på länge och han är väl omtyckt och skojig? 🙂
Men jag hoppas det blir Martin Timell. Han är alltid rolig och lite helylle.
Citera
2020-12-28, 22:12
Medlem
Här är några som skulle kunna vara aktuella:
Clas Månsson
Kjell Bergqvist
Johan Ulveson
Reine Brynolfsson
Krister Henriksson
Pierre Wilkner
Rolf Lassgård
Leif Andre
Sten Ljungren (lite gammal)
Citera
2020-12-28, 22:16
Medlem
TompaOs avatar
Peter Haber hade axlat den rollen perfekt med sin bistra uppsyn och sitt dramaturgiska kroppsspråk.
Citera
2020-12-28, 22:34
Medlem
happilappis avatar
En invandrare eller en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in