• 1
  • 2
2020-12-25, 21:45
Citat:
Ursprungligen postat av Skjultomten
Du har i trådstarten verifierat att du uppfyller diagnoskriterierna för depression. Gå till doktor eller psykolog. Det finns rimligare sätt att må bättre än att köpa sex. Om nu det ens skulle hjälpa.
Lär dig att depression och funktionsbortfall, rättare sagt annorlunda motivation och vilja, inte alls är samma sak, och knappast blir "bättre" bara för att man felaktigt kallar detta depressivt. I synnerhet inte när någon är det minsta motiverad.
Senast redigerad av Bengt55 2020-12-25 kl. 22:08.
Citera
2020-12-25, 22:13
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt55
Lär dig att depression och funktionsbortfall, rättare sagt annorlunda motivation och vilja, inte alls är samma sak, och knappast blir "bättre" bara för att man felaktigt kallar detta depressivt. I synnerhet inte när någon är det minsta motiverad.

Du är ju tröttsam.

Gör som du tycker, knulla på du, ta dina droger och fortsätt gå ner dig i dimman.

Du är ju helt fast i offerträsket. Lycka till .
Citera
2020-12-26, 06:35
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Du är ju tröttsam.

Gör som du tycker, knulla på du, ta dina droger och fortsätt gå ner dig i dimman.

Du är ju helt fast i offerträsket. Lycka till .
Tack för vettigt råd och ärlighet, utan uppenbart försök eller agenda att ändra mina åsikter. För att se min vilja och mina planer som jämbördiga, och inte sätta sig på höga hästar.
Att döma av historien så kommer det troligen bli så, eftersom något rimligare alternativ inte finns, utifrån mitt perspektiv.
Citera
2020-12-27, 00:16
Det är gemene man och jag som skiljer oss för mycket åt. Därför har jag eliminerat de flesta vänner. Dom jag har kvar är som jag och är i samma situation. Då finns det lust och intresse till gemenskap, annars så klart inte. Vänd på det och tänk själv...
Bästa hade varit att träffa en attraktiv kvinna som dessutom har samma egenskaper som en själv.
Citera
2020-12-27, 18:09
Medlem
epp1es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Droger funkar mycket längre än en månad.

Amen, brother!

Inget jag rekommenderar, dock.

Men hellre det (lättare droger då) än att sitta hemma och wanka eller leta sprutluder som TS föreslår ROFLMAO
Citera
2020-12-28, 10:57
Citat:
Ursprungligen postat av epp1e

Amen, brother!

Inget jag rekommenderar, dock.

Men hellre det (lättare droger då) än att sitta hemma och wanka eller leta sprutluder som TS föreslår ROFLMAO
Alla vuxna måste få ha sina drömmar, sina mål, ambitioner och intressen inom lagens ramar (eller outlaw efter risk/benefit/sannolikhet om konsekvenser) utan att andra ska lägga sig i. Att tycka är en sak men fördomar och att lägga näsan i blöt är inte okej!

När risk/benefit analyserats kan narkotika kan vara en väg, precis som att stänga av allt och bara leva för porr och sex.
Citera
2023-05-11, 15:31
Medlem
PaoloRobertos avatar
Har exakt samma problem.
Tappat all motivation.
Orkar inte träna eller städa det enda jag tänker på är att få knulla...
Citera
2023-05-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt55
Jag har tappat all motivation och vilja, och således all ork att göra saker. Det spelar ingen roll vad folk än lockar med; mellandagsrea, semester på Mauritius, skidresa i Alperna, motorcykel, fester, mat & middagar, medlemskap i Hells Angels, statsminister, president osv. Inte ens fuck it utan bara typ jaha.. tack men nej tack.

Ingenting känns mödan värd. Jag vill bara en sak förutom att sova och det är att ha en tajt naken tjej över mig. Inte att hon ska sitta där hela tiden men åtminstone vägen dit. Det kan låta som det låter men så det är.

Droger kan man utesluta för det är inte hållbart mer än någon månad. Men kan man leva på bara det sexuella drivet och motivationen om man för övrigt tappat allt annat intresse? Är det möjligt att hålla sig igång och motiverad bara på sex, plus de saker och sysslor som är relaterade till detta?

Vad skulle en vettig psykolog sagt... Är detta en lösning ur ett självvalt tomt och ensamt liv?
Ni som inte förstår är inte samma människor och kommer aldrig förstå, så era kommentarer tänker jag inte ens läsa.

Hur är det idag får du sex ? För ofta kan det kännas deppigt utan och när man väl får fri tillgång så får man mer energi och blir intresserad av annat också på köpet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in