Hoppas din pappa klarar det!
Det vet jag att han gör..
Här är några tips som hjälpt mig genom åren..
Nu är jag inte 72 år, men yngre.. Men har druckit hårt och hållt på med en del droger..
Rent o nykter 1,5 år nu...
Detta hjälpte mig från att må piss,ha ångest, skakningar,jobbiga tankar,ont i kroppen m.m
Sök WIM HOF PÅ YOUTUBE, HAN HAR ETT PROGRAM MAN SKA FÖLJA ... En andnings teknik som är sjukt underbar, sjukt med bra saker händer med din kropp.. Finns så mycket att skriva så jag skulle rekomendera dig att forska lite själv...
Men lite kan jag dela med mig

Bättre blodcirkulation, mer blod upp till hjärnan (25 % mer), bättre hjärt rytm, gladare,mer energi...
Mer syre i kroppen, vilket gör att du bli Alkaline... Dödar bakterier,virus mm..
Sen kollar du.. Dr joe Dispenza!!
Han har olika mediations program vilket har hjälpt otroligt många människor i världen.
Han har även skrivit böcker som jag rekomenderar du ska köpa...
På youtube finns det flera klipp på hans kanal där hans "patienter" berättar sina historier...
Deras Testimony...
Vissa har haft drog problem i massor av år och kommmit över det, vissa har haft svåra sjukdomar som cancer tex och blivit helt frisk.. Allt Pga mediation....
Och detta är ingen lögn...
Dr Joe Dispenza!
Wim Hof!
Dom 2 skulle jag rekomendera dig att forska på, och sen presentera dem till Pappsen..
Gör han dem regelbundet så lovar jag att han kommer bli frisk och glad som en kärna!
Må bäst och lycka till!