2020-12-25, 00:19
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Tufft tufft, plockar du fimpar under tiden du försöker fixa nån som kan fixa cigg?

Just i dagens läge, känns fimpplockning inte som det bästa ur smitto synpunkt
Citera
2020-12-25, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
När man var 14 tänkte man ju att det var mer än nog att leva till en föråldrad 30-åring, så bristfällig taktik där😂

Kommer ihåg att jag fick spader av att ens tänka tanken att bli så gammal som 50....

Citat:
Ursprungligen postat av aGNostradamus
Sen fyllde man 51 och insåg att skillnaden inte var så stor.

När man ville ha cigg som 14-åring, va det ju bara leva till 30 å sen dö. Om det ändå blivit så.

Vid 30 hade man ju gjort allt, upplevt allt. Inget mer fanns att få. Ändå traskar livet på och man vägrar att dö. Fortsätter det så här blir man väl 100 år. Det bävar jag för eftersom allt är på återupprepning.

OT. Valfri turk på hörnet. Fråga om köp, vägrar de, fråga nästkommande kund om den kan köpa ut. Brukar lösa sig.
Citera
2020-12-25, 03:03
Medlem
UgLyBastards avatar
du får gå till plattan och sälja dig för ett par cig.
säkert nån som vill suga på dina myggbett medans du pullar dem i anus.
Citera
2020-12-25, 08:07
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
du får gå till plattan och sälja dig för ett par cig.
säkert nån som vill suga på dina myggbett medans du pullar dem i anus.

Tycker TS ska erbjuda lite oralt faktiskt, lite får man faktiskt ställa upp på för några packe importMallbårrou..
Bortcurlade Lidingöunge
Citera
2020-12-25, 11:02
Medlem
Dude.
* Det är inte coolt nånstans o röka. Det slutade väl va det 1997 eller nåt.
* Du kommer lukta äckligt, dina kläder lukta äckligt.
* Det är ju självklart otroligt kasst för din kropp men det argumentet funkar ju sällan.
* OM du nödvändigtvis måste ha nikotin så snusa istället. Men det luktar du också skit av.
Puss
Citera
2020-12-25, 13:00
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av posessed
Dude.
* Det är inte coolt nånstans o röka. Det slutade väl va det 1997 eller nåt.
* Du kommer lukta äckligt, dina kläder lukta äckligt.
* Det är ju självklart otroligt kasst för din kropp men det argumentet funkar ju sällan.
* OM du nödvändigtvis måste ha nikotin så snusa istället. Men det luktar du också skit av.
Puss
Årets töntigaste inlägg. Det är fortfarande coolt att röka om man inte är en jävla bög som har Greta som idol.

Till TS. Fråga folk som är på väg in i en kiosk. Dom flesta är faktiskt snälla och köper ut. Men undvik såna som ser töntiga och fjolliga ut. Lycka till och god jul 😊
Citera
2020-12-25, 14:08
Medlem
Sqeptisks avatar
Gäller att passa på å röka medans det är "ofarligt". Står man ut med att lukta illa och inte ha råd med att köpa lördagsgodis och Kalle Anka är det inga större problem med rökningen i yngre ålder. Gäller bara att sluta med dumheterna i tid. Typ i 15-årsåldern!
Citera
2020-12-25, 14:16
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
När jag var 14 var det ingen åldersgräns på tobak. Ni småungar får väl knappt köpa godis utan målsmans tillstånd nu mer? Jag tog en cigg efter maten på restaurang som 14-åring, vid bordet alltså för man fick röka inne också.
Men be en kompis äldre syskon köpa ut, brukar funka med alkohol också.

Man kunde gå runt i köpcentrum/gallerior och röka .. Det var tider det. Röker iofs inte längre men
det är verkligen helt andra tider idag och då knappt till det bättre.
Citera
2020-12-25, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciggochhink
Hej

Jag är 14 och har försökt fått tag på cigg jätte mycket. Det finns några konton men dom svarar aldrig och vågar inte fråga om att köpa ut. Folk har sagt att jag ska köpa i turkkiosker men isåfall vilken?
Är du en dumskalle, varför ihelvete vill du börja röka? När jag var i din ålder sent 70-tal visste jag att det var enormt skadligt så jag fattade beslutet att aldrig bruka tobak var är det för fel på dig?
Citera
2020-12-25, 14:25
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ciggochhink
Hej

Jag är 14 och har försökt fått tag på cigg jätte mycket. Det finns några konton men dom svarar aldrig och vågar inte fråga om att köpa ut. Folk har sagt att jag ska köpa i turkkiosker men isåfall vilken?

Det är jättelätt, man byter till sig cigg och alkohol mot en avsugning. Ungdomar har använt det knepet sedan urminnes tider.
Citera
2020-12-25, 14:47
Medlem
hjaelploskilles avatar
Det börjar med en cigarett, sedan går det över i tobak sen så är du inne i hela systemet. Rök inte.
Citera
2020-12-25, 16:32
Medlem
Akta dig för cigarretter FYfan. Själv så började jag med cigg i 14 års åldern och nu sitter jag i en 1:a i Fisksätra och skjuter häst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in