Citat:
Har du råd så handla en present till dom eller fråga om dom vill gå ut och äta nåt med dig. Lita på mig det kan få den mest hårdhudade människan att bli glad. Är det på riktigt narcasism dock kommer det ej att gå utan medicin tyvärr.
Jag känner mig djupt sårad efter att en släkting vid ett telefonsamtal på högtalare, ovetandes om att jag var närvarande på andra sidan luren, uttryckte misstro mot mig trots att släktingen innan dess frågade mig angående det den undrade över och jag svarade ärligt, öppet och helt sanningsenligt. Efter detta är jag helt övertygad om att personen som pratade med släktingen i telefon berättat för släktingen om att jag var närvarande, men trots detta har inte ens ett försök till en ursäkt kommit. Släktingen verkar dessutom undvika mig och kontaktar mig inte överhuvudtaget.
En person i min direkta omgivning som jag är nära med har även hånat mig, fördolt som "jag försöker hjälpa dig".
En tredje person, rättare sagt ett halvsyskon som jag stått nära, skämde ut mig inför andra och beter sig i största allmänhet som ett narcissistiskt arsle.
Jag orkar seriöst inte mer. Dessa människor har ett ego med omfång större än månens, och jag förväntar mig inte att det kommer en ursäkt, någonsin. Min strategi hittills har varit att inte kommunicera med dem, men de vet att jag finns tillgänglig, så egentligen kan de kontakta mig och be om ursäkt närsomhelst. Ingen har gjort det.
Behövde bara skriva av mig. Börjar för var dag känna mig desto mer ensam, och att det inte är någon som bryr sig. Åt helvete med skiten, jag klarar mig själv.
En person i min direkta omgivning som jag är nära med har även hånat mig, fördolt som "jag försöker hjälpa dig".
En tredje person, rättare sagt ett halvsyskon som jag stått nära, skämde ut mig inför andra och beter sig i största allmänhet som ett narcissistiskt arsle.
Jag orkar seriöst inte mer. Dessa människor har ett ego med omfång större än månens, och jag förväntar mig inte att det kommer en ursäkt, någonsin. Min strategi hittills har varit att inte kommunicera med dem, men de vet att jag finns tillgänglig, så egentligen kan de kontakta mig och be om ursäkt närsomhelst. Ingen har gjort det.
Behövde bara skriva av mig. Börjar för var dag känna mig desto mer ensam, och att det inte är någon som bryr sig. Åt helvete med skiten, jag klarar mig själv.