2020-12-24, 14:48
Medlem
Väntade som vanligt på erbjudande från Samsung som brukar komma runt juletid och nu har vi det. För 2 år sedan fick jag en 10" padda på köpet och för 4 år var det samma sak. Förutsättningen var att köpa en av de senaste Galaxy toppmodellerna så fick man en extra pryl på köpet. Nu tecknar jag abonnemang men det är saksamma.

I år är det Galaxy Buds Live https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5449591

Allt gott men det brukar dröja flera dagar innan kampanjlänken dyker upp i Members-appen och det är skitjobbigt att vänta, jag vill beställa Budsen nu!

Frågan är har någon av er fixat allt redan och kan dela länken till punkt 3 i instruktionerna nedan? Jag vill alltså komma till den här sidan.

Hjälp uppskattas.

Citat:
1. Öppna Samsung Members appen i din nya mobil och logga in med ditt Samsung Account.

2. Klicka på erbjudandet under fliken Förmåner. Notera att det kan ta upp till 3 dagar innan erbjudandet blir synligt i appen.

3. Klicka på ”Hämta kampanjkod” för att komma till sidan där du laddar upp kvittot på ditt köp av Galaxy S20 FE.

4. Efter registreringen av ditt kvitto får du ett mejl till din e-postadress för Samsung Account med en kampanjkod samt en länk till Galaxy Buds Live på Samsungs webbshop. Har du köpt en Galaxy S20 FE 4G eller S20 FE 5G under perioden 14 – 27 december 2020, så kan du köpa ett par svarta Galaxy Buds Live för 79 kr (ordinarie pris 1595 kr exkl moms).

5. Följ länken i mejlet till produktsidan och lägg till svarta Galaxy Buds Live (SM-R180NZKAEUB) i Kundvagnen.

6. På sidan för ”Din Kundvagn” lägger du till din Kampanjkod från mejlet och priset uppdateras då automatiskt till kampanjpriset.

Citera
2020-12-24, 14:55
Avstängd
Vad betalar du i månaden ?
Citera
2020-12-24, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Vad betalar du i månaden ?

Abonnemang? 399 i månaden, 15GB, fria samtal inkluderar mobilen...
Citera
2020-12-24, 17:17
Medlem
Ducadreams avatar
Jag hjälpte min bror med detta bara för några timmar sedan med exakt detta. Lustigt att jag stötter på en tråd om detta.

Har du laddat ner samsung members appen? När köpte du mobilen? Det kan som sagt ta några dagar innan kampanjlänken syns.
Citera
2020-12-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag hjälpte min bror med detta bara för några timmar sedan med exakt detta. Lustigt att jag stötter på en tråd om detta.

Har du laddat ner samsung members appen? När köpte du mobilen? Det kan som sagt ta några dagar innan kampanjlänken syns.

Du har inte lust att lägga upp länken, som sagt tråkigt att vänta i 3 dagar. Samsung gör bra prylar men det här upplägget suger hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in