2020-12-23, 12:30
Medlem
Opaques avatar
Maximala mängden surf kommer att bli 42GB, och därefter saktas dataöverföringen ned för resten av månaden. Detta kommer att kosta 295:-/mån. Idag kom ett E-mail. En försämring ...

Eftersom jag (och säkert många andra) förbrukar uppemot 100 GB/mån så är inte detta alternativ attraktivt längre.
Så jag undrar om någon kan tipsa om ett abbonemang som levererar minst 80Gb för en fast månadskostnad.
Citera
2020-12-23, 12:35
Medlem
sasos avatar
Utomlands är det billigare!
Kan man teckna abonnemang i ett annat europeiskt land och använda tjänsten i sverige?
Citera
2020-12-23, 13:25
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Så jag undrar om någon kan tipsa om ett abbonemang som levererar minst 80Gb för en fast månadskostnad.
Några alternativ kan vara:
Chilimobil Fri surf för 349:-/mån. efter första halvåret.
Hallon Är surfen det viktiga så kostar 100 GB mobilt bredband 249:-/mån.
Vimla 100 GB för 350:-/mån efter de 2 första mån. men kan bli billigare om du tipsar folk och själv skaffar via tipslänk som jag har.
Lycamobile Har du paket på 3 mån. så blir det 299:-/mån. för 100 GB efter 3 första månaderna.
Citera
2020-12-23, 14:41
Medlem
sasos avatar
Jag hade beställt o2
http://international.o2.co.uk/internationaltariffs/travelling_abroad

Här kan man beställa:
https://www.o2.co.uk/shop/sim-cards/sim-only-deals#deviceType=phone&contractLength=Featured
Senast redigerad av saso 2020-12-23 kl. 14:47.
Citera
2020-12-23, 15:53
Medlem
Ganadirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Några alternativ kan vara:
Chilimobil Fri surf för 349:-/mån. efter första halvåret.
Hallon Är surfen det viktiga så kostar 100 GB mobilt bredband 249:-/mån.
Vimla 100 GB för 350:-/mån efter de 2 första mån. men kan bli billigare om du tipsar folk och själv skaffar via tipslänk som jag har.
Lycamobile Har du paket på 3 mån. så blir det 299:-/mån. för 100 GB efter 3 första månaderna.
Jag har tidigare varit kund hos vimla och rekommenderar det eftersom dom använder Telenors nät.
Hallon går på 3s nät och har sämre täckning i obygden.

Det finns ingen begränsning på tipsrabatten så man kan praktiskt få sitt abonnemang gratis om man tipsar tillräckligt många.

För dom som väljer abonnemang med mindre mängd data så sparas oanvänd data upp till ett år och upp till max 100gb i potten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in