• 5
  • 6
2021-05-13, 09:47
Medlem
Håller med de andra i tråden som säger att det är normalt att njuta av anal stimuli. Själv blir jag gärna tagen hårt analt, med penis, dildo eller ha en stor buttplug, det ska kännas efteråt att man gjort något skönt
Fisting i analen är dock ingenting jag fantiserar om, men i slidan är det något jag och min partner har diskuterat, men det beror väl främst på hur "analfokuserad" man är som du uttrycker dig.

För att svara på din fråga om det kan finnas en psykisk anledning till att man (som kvinna) föredrar analsex så har jag funderat lite på att det har att göra med slidans koppling till fertilitet. Analsex är sex som endast finns till för njutning (med eller utan förnedring) och är inte lika sammankopplat med rädsla för att bli gravid eller föda barn. Bara en tanke jag har.
Citera
2021-05-13, 14:43
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JubelOchKlang
Klart du inte är störd i huvudet bara för att du gillar analsex.
Det finns mängder med nerver vid analöppningen och det säger sig självt att om man bara är öppen för det (no pun intended) så kan det vara otroligt skönt med stimulans där.

Jag har upptäckt mer och mer på senare år hur vansinnigt skönt det kan vara
Precis det här.
Om den som tar emot släpper på sina mentala spärrar och partnern som ger är lyhörd och har rätt kompetens för jobbet så är det omöjligt att anal stimulans inte skulle bli skönt
För båda könen
Citera
2021-05-20, 20:52
Medlem
SissyHinatas avatar
Du är absolut inte störd i huvudet! Om du är det så är jag också det, och det verkar finnas gott om fler folk som gillar sånt
Citera
2021-06-04, 03:06
Medlem
AudioPhilippes avatar
Jag tror att dom flesta (män som kvinnor) upplever anal stimulans som "skönt" under rätt förutsättningar, och att det främst är en fråga om inställning och tillit. ​
Dom vanligaste anledningarna mot.är att det gör ont, är äckligt, är "omoraliskt" och (för killar), är bögigt.

Gör ont. Ja det kan det absolut göra. Ovana, inte förberedd, storlek, smärttröskel osv kan alla leda till smärta men är ofta lätta att undvika. (för många är ju en viss smärta en del av tjusningen)

Är äckligt. Kan det bli ibland. Oxå relativt lätt att undvika, men för vissa är det svårt att släppa tanken på bakterier och avföring och fokuserar på det istället för njutning.

Är omoraliskt. Religion och förtryckt kvinnlig sexualitet har förstört mkt för många...

Är bögigt. Det är sjukt bögigt, men är man inte homofob så kan man njuta ändå. En fråga om inställning och möjligtvis att man inte litar på sig själv utan tror man kommer bli bög på kuppen.

För att sammanfatta: kan man förbereda sig och är trygg med den man har det med så är det troligare att man gillar det, gör man det igen så blir man är erfaren och blir man erfaren så njuter man lättare. Sen finns det ju vissa som inte uppskattar det trots alla rätta förutsättningar likasom vissa älskar det trots att det gör ont, är äckligt och att bara horor och bögar tar den i röven...
Själv älskar jag det, har nog bara varit i ett enda förhållande där det inte uppskattades, och en av tjejerna kunde inte få orgasm utan att ha min kuk (el möjligtvis en stav) i rumpan. Vi hade alltid analsex, oftast både och, men sällan bara "vanligt".

Beroende på din ålder och bakgrund är du helt normal. Kör på och ta ingen skit!
Citera
2021-06-04, 03:10
Medlem
AudioPhilippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Skulle det inte ha varit "analfixerad"? "Analfokuserad" låter väldigt positivt. Ungefär som "lösningsfokuserad".
Man hatar ju folk som är lösningsfixerade...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in