2020-12-21, 03:32
Medlem
Kort stubbe här. Når inte in så är mellan skinkorna och kör
Citera
2020-12-21, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Utveckla gärna det kursiverade hur du menar med det?

Om en man kan trycka in hela sin kuk beror ju på hur lång kuk han har, har han för lång så kan han ju inte trycka hela oavsett fett där eller inte, då det gör ont med för lång.
Det hänger mera ihop med hur djup kvinnan är?

Alltså egentligen så skulle man väl kunna trycka in en längre penis i en "tjock" vagina än i en smal tjejs iom den så kallade "väggen av fett".

Det är ju samma sak som när män blir feta. En "vägg av fett" bildas ju vid partiet vid penisroten så att längden på penisen blir ju praktiskt taget 2-3 cm kortare längdmässigt. Hur mycket kortare beror väl på hur tjock personen i fråga är.

När en kvinna är tjock så upplever jag denna vägg av fett som gör att jag inte alls upplever det lika skönt. Visst jag kan få in hela kuken men när jag låg med en fet tjej så kändes det som att typ 4-5 cm av hennes vagina enbart var fett, så att om vi säger att min penis är 17 cm lång så kändes det som att jag bara fick in 12 cm i den riktiga vaginan, dessutom så var hon tung så hon kunde inte vinkla eller röra kroppen på nått sätt som skulle göra att det kändes mer för mig.
Eftersom att jag är väldigt van vid att ligga med väldigt smala atletiska tjejer så var det här
ett riktigt botten napp. Jag hade hoppats på att hon skulle rida mig eftersom att jag upplevt den ställningen som riktigt skön faktiskt med en större tjej men det ville hon inte pga lathet, självklart är det tusen gånger mer jobbigt för en fet tjej att vara den som sköter jobbet vid sexet. Well well...

Summa summarum så kändes det som att hon krympte min kuk från 17 cm (alltså en bit över medellängd) till en 12 centimeters kuk (alltså flera cm under medellängden).
Det här var så klart ingenting jag gick i gång på och det kändes verkligen som att jag hade behövt en kuk på minst 22cm för att hon skulle kunna känna något vilket jag aldrig upplevt förut, sexet kändes helt jävla menlöst. Och hur många har en 22cms dase? Det är ju knappt så att en porrskådis drule ens skulle räcka till.
Citera
2020-12-21, 12:11
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Alltså egentligen så skulle man väl kunna trycka in en längre penis i en "tjock" vagina än i en smal tjejs iom den så kallade "väggen av fett".

Det är ju samma sak som när män blir feta. En "vägg av fett" bildas ju vid partiet vid penisroten så att längden på penisen blir ju praktiskt taget 2-3 cm kortare längdmässigt. Hur mycket kortare beror väl på hur tjock personen i fråga är.

När en kvinna är tjock så upplever jag denna vägg av fett som gör att jag inte alls upplever det lika skönt. Visst jag kan få in hela kuken men när jag låg med en fet tjej så kändes det som att typ 4-5 cm av hennes vagina enbart var fett, så att om vi säger att min penis är 17 cm lång så kändes det som att jag bara fick in 12 cm i den riktiga vaginan, dessutom så var hon tung så hon kunde inte vinkla eller röra kroppen på nått sätt som skulle göra att det kändes mer för mig.
Eftersom att jag är väldigt van vid att ligga med väldigt smala atletiska tjejer så var det här
ett riktigt botten napp. Jag hade hoppats på att hon skulle rida mig eftersom att jag upplevt den ställningen som riktigt skön faktiskt med en större tjej men det ville hon inte pga lathet, självklart är det tusen gånger mer jobbigt för en fet tjej att vara den som sköter jobbet vid sexet. Well well...

Summa summarum så kändes det som att hon krympte min kuk från 17 cm (alltså en bit över medellängd) till en 12 centimeters kuk (alltså flera cm under medellängden).
Det här var så klart ingenting jag gick i gång på och det kändes verkligen som att jag hade behövt en kuk på minst 22cm för att hon skulle kunna känna något vilket jag aldrig upplevt förut, sexet kändes helt jävla menlöst. Och hur många har en 22cms dase? Det är ju knappt så att en porrskådis drule ens skulle räcka till.

Okej, då tror jag att jag förstår hur du menar.

Dock är det inget jag har märkt något av, dom män som varit lite mera än normalviktiga, har räckt till gott och väl för mig även om det "krympt" deras kuklängd med nån centimeter. Och jag upplever inte heller att någon man har upplevt det du beskriver med mig, för i så fall är han dum om han fortsätter att träffa mig tycker jag.

Men man får nog vara bra mycket tjock om det ska vara 4-5 cm fett som tar emot? Eller jag vet inte, men jag har inte mesta fettet där så jag kan nog inte uttala mig.
Och rida är inget hinder för att man är fet, det beror nog mera på hur man är i kroppen och i vilken form man är, men det är nog väldigt individuellt.
Är det så att du föredrar smala tjejer ska du ju gå på det såklart, men undrar om du haft otur då du haft sex med någon större kvinna om du känner som du gör?

Men å andra sidan, så har dom män jag haft sex med på senare år, föredragit en större kvinna, då dom uttryckligen sökt en kvinna som är större än normalviktig.
Men min upplevelse av mannens storlek på kuken, är densamma idag som då jag vägde drygt 50 kg och knappt kunde sitta på en trästol, så min uppfattning har inte ändrats pga min kropps storlek.
Citera
2020-12-22, 15:30
Medlem
Citat:
Okej, då tror jag att jag förstår hur du menar.

Dock är det inget jag har märkt något av, dom män som varit lite mera än normalviktiga, har räckt till gott och väl för mig även om det "krympt" deras kuklängd med nån centimeter. Och jag upplever inte heller att någon man har upplevt det du beskriver med mig, för i så fall är han dum om han fortsätter att träffa mig tycker jag.

Men man får nog vara bra mycket tjock om det ska vara 4-5 cm fett som tar emot? Eller jag vet inte, men jag har inte mesta fettet där så jag kan nog inte uttala mig.
Och rida är inget hinder för att man är fet, det beror nog mera på hur man är i kroppen och i vilken form man är, men det är nog väldigt individuellt.
Är det så att du föredrar smala tjejer ska du ju gå på det såklart, men undrar om du haft otur då du haft sex med någon större kvinna om du känner som du gör?

Men å andra sidan, så har dom män jag haft sex med på senare år, föredragit en större kvinna, då dom uttryckligen sökt en kvinna som är större än normalviktig.
Men min upplevelse av mannens storlek på kuken, är densamma idag som då jag vägde drygt 50 kg och knappt kunde sitta på en trästol, så min uppfattning har inte ändrats pga min kropps storlek.

Överviktiga kan ha en mage av fett som står ut typ en halvmeter så om man skulle ha 4-5 cm extra fett på vaginan är det väl inte några konstigheter? Beroende på hur överviktig man är så att säga.
Citera
2020-12-22, 19:28
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Överviktiga kan ha en mage av fett som står ut typ en halvmeter så om man skulle ha 4-5 cm extra fett på vaginan är det väl inte några konstigheter? Beroende på hur överviktig man är så att säga.

Du har helt rätt i att det är väldigt individuellt, men också att det är väldigt olika fördelat över kroppen.
Citera
2020-12-23, 02:43
Medlem
Citat:
Du har helt rätt i att det är väldigt individuellt, men också att det är väldigt olika fördelat över kroppen.

Japp, det kan vara stor skillnad, även stor skillnad mellan en "normalviktig" och en väldigt smal atletisk tjej.
Citera
2020-12-23, 03:06
Medlem
Tribolts avatar
Är 15 cm medel? Då behöver inte jag skämmas.
Mina tjejer är vanliga med större hyllor. Jag har lite svårt med spinkiga tjejer.
Naturligt stor röv kan vara riktigt nice. It makes you more horny.

Har man en liten kuk så torde den kännas ännu mindre med en större röv. Inte så kul kanske.

Off topic. Är det bara jag som tycker att kvinnor med snyggare/fylliga rövar tenderar att ha mindre bröst?

Citat:
Ursprungligen postat av shun0
Stämmer inte in på mig

Jag har väl en dick på typ 23 och jag dras bara till riktigt smala, petite tjejer
Det ska se ut som att man knullar henne i bröstet när man bottnar

Du låter bara riktigt jävla porrskadad.
Senast redigerad av Tribolt 2020-12-23 kl. 03:08.
Citera
2020-12-23, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Är 15 cm medel? Då behöver inte jag skämmas.
Mina tjejer är vanliga med större hyllor. Jag har lite svårt med spinkiga tjejer.
Naturligt stor röv kan vara riktigt nice. It makes you more horny.

Har man en liten kuk så torde den kännas ännu mindre med en större röv. Inte så kul kanske.

Off topic. Är det bara jag som tycker att kvinnor med snyggare/fylliga rövar tenderar att ha mindre bröst?

Du låter bara riktigt jävla porrskadad.

Ja 15 cm är medel i Sverige, 13,5 cm ska vara medel i världen om det nu är sant...

Överviktiga kvinnor har så klart även större bröst.

Tycker man hela tiden ser män med kvinnor med stora feta rövar, tror inte deras män är speciellt välutrustade, inte majoriteten iaf. De flesta blir nog tjocka när dom är i långvariga förhållanden, dom får barn, skiter i träning och dieten och sen rullar det på...
Citera
2020-12-27, 04:54
Medlem
Citat:
Frågan är då vad det är för rumpor du föredrar om du fick välja fritt?

Jag har oxå över medel och jag föredrar mindre rumpor, tycker det är skönare.

Har testat större tjejer och tycker alltid det känns som att man skulle behöva XXXXXL kuk för att det
ska funka (och såna existerar ju inte ens), jag tänker väl rent estetiskt då kanske, men sen är det ju så att om man ligger med en fet tjej så har hon ju en vägg av fett på fittan som gör att man inte kan trycka in hela kuken på samma sätt som med en smal liten tjej och det är ju bara trist.

Idag såg jag två st olika par på en restaurang där kvinnan var betydligt större och fetare än mannen,
man undrar ju hur kul det kan vara att ha sex för dem?

Min frus rumpa är mer bred än stor, men jag har ju plågat henne med 3 barn. Hon får den tyvärr i botten, långt innan jag vill. Feta rumpor har jag aldrig gillat. Vill ha en riktig höft att hålla i dock.
För övrigt upplevs hon som lika trång numera! Ska dock erkänna att det tog något år.
Citera
2020-12-27, 05:23
Avstängd
Jag gillar stora fylliga kurviga rumpor gärna afrikanskor men har liten kuk.
Citera
2020-12-27, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Jag gillar stora fylliga kurviga rumpor gärna afrikanskor men har liten kuk.

Provat att sätta på nån fyllig afrikanska med stor kurvig rumpa i verkligheten?

Följdfråga: Hur var det / Hur gick det?
Citera
2021-01-30, 09:24
Citat:
Utveckla gärna det kursiverade hur du menar med det?

Om en man kan trycka in hela sin kuk beror ju på hur lång kuk han har, har han för lång så kan han ju inte trycka hela oavsett fett där eller inte, då det gör ont med för lång.
Det hänger mera ihop med hur djup kvinnan är?

Men för helvete, det är inte något problem att få en tjej i alla storlekar att få hela kuken i botten på hennes fitta som måste bli så kåt att smärtan gör henne bara mer kåt och det går inte att få en tjej att få A-punkts orgasm om du inte trycker in kuken hårt och djupt. 20 årliga cm är inte något problem. Har aldrig varit med om en tjej som inte har fått in hela kuken och dom sprutar fontäner som fan när det är djupt och hårt om man kan sin sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in