Citat:
Ursprungligen postat av
Adventurer6
Alltså egentligen så skulle man väl kunna trycka in en längre penis i en "tjock" vagina än i en smal tjejs iom den så kallade "väggen av fett".
Det är ju samma sak som när män blir feta. En "vägg av fett" bildas ju vid partiet vid penisroten så att längden på penisen blir ju praktiskt taget 2-3 cm kortare längdmässigt. Hur mycket kortare beror väl på hur tjock personen i fråga är.
När en kvinna är tjock så upplever jag denna vägg av fett som gör att jag inte alls upplever det lika skönt. Visst jag kan få in hela kuken men när jag låg med en fet tjej så kändes det som att typ 4-5 cm av hennes vagina enbart var fett, så att om vi säger att min penis är 17 cm lång så kändes det som att jag bara fick in 12 cm i den riktiga vaginan, dessutom så var hon tung så hon kunde inte vinkla eller röra kroppen på nått sätt som skulle göra att det kändes mer för mig.
Eftersom att jag är väldigt van vid att ligga med väldigt smala atletiska tjejer så var det här
ett riktigt botten napp. Jag hade hoppats på att hon skulle rida mig eftersom att jag upplevt den ställningen som riktigt skön faktiskt med en större tjej men det ville hon inte pga lathet, självklart är det tusen gånger mer jobbigt för en fet tjej att vara den som sköter jobbet vid sexet. Well well...
Summa summarum så kändes det som att hon krympte min kuk från 17 cm (alltså en bit över medellängd) till en 12 centimeters kuk (alltså flera cm under medellängden).
Det här var så klart ingenting jag gick i gång på och det kändes verkligen som att jag hade behövt en kuk på minst 22cm för att hon skulle kunna känna något vilket jag aldrig upplevt förut, sexet kändes helt jävla menlöst. Och hur många har en 22cms dase? Det är ju knappt så att en porrskådis drule ens skulle räcka till.
Okej, då tror jag att jag förstår hur du menar.
Dock är det inget jag har märkt något av, dom män som varit lite mera än normalviktiga, har räckt till gott och väl för mig även om det "krympt" deras kuklängd med nån centimeter. Och jag upplever inte heller att någon man har upplevt det du beskriver med mig, för i så fall är han dum om han fortsätter att träffa mig tycker jag.
Men man får nog vara bra mycket tjock om det ska vara 4-5 cm fett som tar emot? Eller jag vet inte, men jag har inte mesta fettet där så jag kan nog inte uttala mig.
Och rida är inget hinder för att man är fet, det beror nog mera på hur man är i kroppen och i vilken form man är, men det är nog väldigt individuellt.
Är det så att du föredrar smala tjejer ska du ju gå på det såklart, men undrar om du haft otur då du haft sex med någon större kvinna om du känner som du gör?
Men å andra sidan, så har dom män jag haft sex med på senare år, föredragit en större kvinna, då dom uttryckligen sökt en kvinna som är större än normalviktig.
Men min upplevelse av mannens storlek på kuken, är densamma idag som då jag vägde drygt 50 kg och knappt kunde sitta på en trästol, så min uppfattning har inte ändrats pga min kropps storlek.