2021-01-06, 17:48
Medlem
knasen79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det blir som en hippie-festival. Massvis med människor som samlas och lyssnar på musik och tal tillsammans, och samtidigt inte åstadkommer ett enda dugg.

Så långt är jag med men vad kommer Trump att annonsera?
Citera
2021-01-06, 17:48
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag är säker på att det är tillåtet att ifrågasätta ett valresultat även i USA. Men du tycker att det borde vara olagligt och bestraffas som förräderi - med dödsstraff. Intressant. Den fascistiska vänstern blir allt med obehaglig.

Det här är inte att ifrågasätta, det här är att vägra att göra sitt jobb och formellt erkänna folkets vilja. Det är landsförräderi att som kongressperson göra detta, men då menar jag i en folklig betydelse, om det är det med en rättslig betydelse vet jag ej. Men de tänker ju bryta sin ed mot att upprätthålla grundlagen, det borde väl betyda något?

Att det sen finns dödsstraff med i straffskalan för högmålsbrott behöver inte betyda att jag önskar detta, det är en helt annan fråga.
Citera
2021-01-06, 17:49
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag hoppas verkligen det. Fördelen är att han då kan klyva parti bidrag från GOP och rakt ner i sin ficka. På så sätt får han oändligt mycket PAC bidrag medan GOP får nada.

Sen tror jag att hans sekt lockar över evangelicals så att de överger republikanska partiet. Vilket blir deras död.

Nej republikanerna kommer lika lite dö som demokraterna gjorde efter katastrofvalen 2016.
Det låter likadant efter varje presidentval oavsett vilket parti som vinner.

Du ska se att efter mellanårsvalen har GOP tagit kontroll över representanthuset och gått framåt i senaten. Också precis som brukligt för partierna som förlorade presidentvalet.
Senast redigerad av ruckaali 2021-01-06 kl. 17:51.
Citera
2021-01-06, 17:50
Medlem
Bamsebjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Sitter och tittar på sändningen från Washington. Vad kan man förvänta sig?

Magkänslan säger att det kommer likna tidigare framträdandet.
  • Hälsar patrioterna välkomna till den största och bästa marschen genom tiderna
  • Berättar om han har vunnit det mest överlägsna valet någonsin
  • Lyfter fram bevis såsom "It's statistically impossible for us to lose" och "Everybody knows we won - big!"
Citera
2021-01-06, 17:52
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Så långt är jag med men vad kommer Trump att annonsera?

När hans förlust är ett faktum, så kommer han att säga något som påminner om "Cut the Tall Trees NOW!", och sen förvandlas USA till Rwanda och får omedelbar U-landsstatus..
Citera
2021-01-06, 17:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Det här är inte att ifrågasätta, det här är att vägra att göra sitt jobb och formellt erkänna folkets vilja. Det är landsförräderi att som kongressperson göra detta, men då menar jag i en folklig betydelse, om det är det med en rättslig betydelse vet jag ej. Men de tänker ju bryta sin ed mot att upprätthålla grundlagen, det borde väl betyda något?

Att det sen finns dödsstraff med i straffskalan för högmålsbrott behöver inte betyda att jag önskar detta, det är en helt annan fråga.
Okej. Jag är säker på att det beror på att du blivit HYSTERISK på grund av mediahypen. Detta hör faktiskt till normalt demokratisk uppförande.

Citat:
The last three times a Republican has been elected president -- Trump in 2016 and George W. Bush in both 2000 and 2004 -- Democrats in the House have brought objections to the electoral votes in states the GOP nominee won. In early 2005 specifically, Sen. Barbara Boxer, D-Calif., along with Rep. Stephanie Tubbs, D-Ohio, objected to Bush's 2004 electoral votes in Ohio.
Kanske du bara är okunnig.

Men visst, vi avrättar varenda demokrat när vi ändå väl låtit giljotinen sätta igång.
https://www.foxnews.com/politics/democrats-who-praised-2004-objections-to-electoral-college-certification-now-slam-hawley
Citera
2021-01-06, 17:59
Medlem
SalazarSlytherins avatar
RSBN (Right Side Broadcasting Network) har en bra sändning på Youtube. Trump börjar tala nu. Verkligen ett enormt folkhav, speciellt en vanlig arbetsdag.
Citera
2021-01-06, 18:02
Medlem
Ny släppt information.
Italien inblandade i valfusket.

https://www.bitchute.com/video/meVFrQysRJBm/
Citera
2021-01-06, 18:10
Medlem
Inkommers avatar
Nu är det kört för bidén & co. Donald Trump kommer rädda världen.
Citera
2021-01-06, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Nej republikanerna kommer lika lite dö som demokraterna gjorde efter katastrofvalen 2016.
Det låter likadant efter varje presidentval oavsett vilket parti som vinner.

Du ska se att efter mellanårsvalen har GOP tagit kontroll över representanthuset och gått framåt i senaten. Också precis som brukligt för partierna som förlorade presidentvalet.

USA har aldrig sett en auktoritär president likt Trump tidigare. Inte ens Chester Arthur kommer i närheten.
Trump behöver inte Republikanerna. Men de behöver honom.
Jag hoppas han bildar ett nytt parti och får med sig hela sekten dit. Så får GOP och Trump slåss om samma väljare.
Citera
2021-01-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Nu är det kört för bidén & co. Donald Trump kommer rädda världen.
Alltså Donald Trump!!!!! Vilken sjuk människa. Att ingen sett till att sätta en kula i karln är en gåta.
Citera
2021-01-06, 18:15
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Finns inga bevis ? Du åker in i filtret.

Den Fete har inte presenterat några som helst bevis sedan valförlusten mot Biden, varken sådana som håller i domstol eller är trovärdiga nog för Fox News att publicera

Han vevar bara samma gamla budskap om påstått valfusk om och om igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in