2020-12-17, 13:19
Bannlyst
Hej,

Har träffat en kvinna som bor i Frankfurt och vi har bestämt dejt till sommaren att jag ska åka dit och dejta med henne, eftersom att jag tänkte resa runt år 2021 borde det inte vara problem med att ha långdistans förhållande. Om jag gillar henne så kan jag liksom bo där istället för Sverige.

Hon är äldre än mig, smart och ärlig, men jag undrar om åldern skulle skadat förhållandet? Jag gillar äldre kvinnor och hon är 15 år äldre än mig, då jag är relativt ung är hon inte så gammal och jag bara älskar äldre kvinnor.

Så vad säger ni?
Citera
2020-12-17, 13:33
Medlem
xposures avatar
Är väl bara att ta det som det kommer.
Är väl ingen risk för att du gör henne på smällen, ha kul så länge det varar.
Citera
2020-12-17, 13:34
Medlem
GoUoDs avatar
Väldigt mycket som talar emot att det skulle hålla, men visst - kanske blir nice sex. Bättre att åka nu i Januari istället, så vet du vad du har i påsen innan du investerar 6 månader att ta hand om den.
Citera
2020-12-17, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Är väl bara att ta det som det kommer.
Är väl ingen risk för att du gör henne på smällen, ha kul så länge det varar.

Har du den inställningen till alla dejter?
Citera
2020-12-17, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Väldigt mycket som talar emot att det skulle hålla, men visst - kanske blir nice sex. Bättre att åka nu i Januari istället, så vet du vad du har i påsen innan du investerar 6 månader att ta hand om den.

Jag har tjejer här under tiden.
Citera
2020-12-17, 13:41
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deemu
Jaha. Skynda på processen så vet du vad du har i påsen istället för att investera 6 månader på något du inte vet vad det är.
Citera
2020-12-17, 13:42
Avstängd
Kör på föffan. Glöm inte att skicka dickpick, för att hålla igång hennes kärlek.
Citera
2020-12-17, 13:46
Medlem
xposures avatar
Citat:
Har du den inställningen till alla dejter?

Japp? Dumt att fantisera ihop sagor innan man ens träffats.
Men det jag menar är att det sällan håller med för stor åldersskillnad.
Citera
2020-12-17, 14:00
Medlem
Fyfan , hon har dragit med nån annan 14 gånger innan sommaren 2021 eller så håller hon dig på avbytarbänken , för att komma åt dina pengar , ditt medborgarskap eller utnyttja dig på annat sätt.Skärp dig och gå ut , träffa nån i verkliga livet.
Citera
2020-12-17, 14:23
Medlem
Citat:
Vad ska du då med henne till? Låter omständligt om du ändå har andra på närmare håll
Citera
2020-12-17, 16:13
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeiou
Fyfan , hon har dragit med nån annan 14 gånger innan sommaren 2021 eller så håller hon dig på avbytarbänken , för att komma åt dina pengar , ditt medborgarskap eller utnyttja dig på annat sätt.Skärp dig och gå ut , träffa nån i verkliga livet.
Så länge hon inte är syrisk flykting är nog medborgarskap knappast nån större lockelse från Tyskland va? 😂
Citera
2020-12-17, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Så länge hon inte är syrisk flykting är nog medborgarskap knappast nån större lockelse från Tyskland va? 😂
Jodå , jättesvårt att faktiskt få medborgarskap där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in