Har träffat en kvinna som bor i Frankfurt och vi har bestämt dejt till sommaren att jag ska åka dit och dejta med henne, eftersom att jag tänkte resa runt år 2021 borde det inte vara problem med att ha långdistans förhållande. Om jag gillar henne så kan jag liksom bo där istället för Sverige.
Hon är äldre än mig, smart och ärlig, men jag undrar om åldern skulle skadat förhållandet? Jag gillar äldre kvinnor och hon är 15 år äldre än mig, då jag är relativt ung är hon inte så gammal och jag bara älskar äldre kvinnor.
Väldigt mycket som talar emot att det skulle hålla, men visst - kanske blir nice sex. Bättre att åka nu i Januari istället, så vet du vad du har i påsen innan du investerar 6 månader att ta hand om den.
Väldigt mycket som talar emot att det skulle hålla, men visst - kanske blir nice sex. Bättre att åka nu i Januari istället, så vet du vad du har i påsen innan du investerar 6 månader att ta hand om den.
Fyfan , hon har dragit med nån annan 14 gånger innan sommaren 2021 eller så håller hon dig på avbytarbänken , för att komma åt dina pengar , ditt medborgarskap eller utnyttja dig på annat sätt.Skärp dig och gå ut , träffa nån i verkliga livet.
Fyfan , hon har dragit med nån annan 14 gånger innan sommaren 2021 eller så håller hon dig på avbytarbänken , för att komma åt dina pengar , ditt medborgarskap eller utnyttja dig på annat sätt.Skärp dig och gå ut , träffa nån i verkliga livet.
Så länge hon inte är syrisk flykting är nog medborgarskap knappast nån större lockelse från Tyskland va? 😂