• 2
  • 3
2025-03-01, 04:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Vad skulle det kosta att köpa servrarna tror ni?
Funderar seriöst på det bara så folk kan få tillbaka sina bilder

Ett par miljoner säkert.
Citera
2025-03-07, 19:01
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Vad skulle det kosta att köpa servrarna tror ni?
Funderar seriöst på det bara så folk kan få tillbaka sina bilder

Seriöst. Jag är på också. Har lidit i flera år, jag har inga bilder alls förutom där på bilddagboken
Citera
2025-03-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Seriöst. Jag är på också. Har lidit i flera år, jag har inga bilder alls förutom där på bilddagboken

Hur får man kontakt med ägarna ens?
Citera
2025-03-13, 15:41
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Hur får man kontakt med ägarna ens?

Vet inte! Står det inte på sidan? Du kan säkert hitta dom på typ linkedin.
Citera
2025-03-18, 21:17
Medlem
Nordfeldts avatar
Jag har suttit här helt bedrövad ikväll över att det fortfarande är kaoz med åtkomsten till alla gamla bilder. Det är så otroligt surt med att jag loggade in nån gång 2018 och såg att allt funkade som vanligt så tänkte ladda ner allt vid ett senare tillfälle- nästa gång var den paj.

Har även suttit och tänkt igenom alla möjliga olika lösenord jag haft genom tiderna för att kunna logga in utan att lyckas, fram tills jag fick snilleblixten att kolla passwords-appen och tro fan att den hade loggats där, var bara en stor bokstav som felade.

Hur som haver, åtminstone så gick det att se texterna. Men hade helt klart också skrivit under på att lösa den ekonomiska biten om det är vad det handlar om för servrar etc...Ser dåligt ut med kontaktuppgifter, men om de även verkar via en drös andra sidor som föregående skribent nämnde så bör det väl gå att komma i kontakt den vägen.
Citera
2025-03-21, 21:05
Medlem
Nordfeldts avatar
Har grävt lite i detta de senaste dagarna och det verkar i princip bortom tvivel att det är kört helt och hållet.

Här är avskedsinlägget och det är en massa folk som kommenterat de senaste åren utan några som helst svar.

http://dayviews.com/dv-utveckling/522180218/
Citera
2025-06-29, 00:23
Medlem
Det är många som vill ha tillbaka sina bilder. Om så bara för en kort stund så de kan spara ned dem.

Över 5000 följer Dayviews på Facebook. Inga inlägg de senaste sju åren men folk kommenterar då och då och undrar hur man kan se sina bilder.

Om bilderna mot förmodan finns kvar på något sätt och det handlar om det ekonomiska så borde majoriteten av de tidigare användarna vara villig att putta in några kronor till en insamling. Har ingen aning om hur detta fungerar men med folkets makt borde det gå vägen bara man får kontakt med rätt person.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in