2005-01-24, 14:46
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
jag vill att ni skriver såna här frågor i pillerid-tråden som är klistrad
visst, det kan vara svårt att påkalla folks uppmärksamhet i klistrade trådar ändå, men försök

Det var exakt det jag tänkte med. Jag vill ju ha svar på denna fråga, men hade jag skrivit i den tråden hade jag knappt fått något svar. Går inte detta att göra på något annat sätt då? Vill ju inte få tråden låst lixom.
Citera
2005-01-27, 19:49
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHÄFER
Stor vit, ena sidan skåra, andra sidan två rundade sträck och så står det 10 under????

Schäfer
precis vad jag undrade också.. har fått höra att det är starkt valium liknande.
Citera
2005-02-06, 18:18
Medlem
vaknade imorse efter en rejäl deliriumnatt i gbg med några vita piller på fickan som det står "CTZ" och under står det "10", någon som har en aning vad det kan vara?
Citera
2005-02-06, 23:36
Medlem
Vit runt piller.
På ena sidan Är T1 präglat o på andra sidan ett = teckan fast den övre linjen har en bubbla mitt på som ett C som halkat framåt ett kvarts varv.

En polare sa att de förvred skallen på honom totalt men jag kände inte ett skit så jag är liten nyfiken på vad det är.
Citera
2005-02-07, 11:57
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Vit runt piller.
På ena sidan Är T1 präglat o på andra sidan ett = teckan fast den övre linjen har en bubbla mitt på som ett C som halkat framåt ett kvarts varv.

En polare sa att de förvred skallen på honom totalt men jag kände inte ett skit så jag är liten nyfiken på vad det är.
Nobligan Retard 100 mg

Det är en opioid så det är mycket möjligt att man kan bli lite sne på dem.

Bifogar en bild.
Citera
2005-02-07, 12:04
Citat:
Ursprungligen postat av jontet
vaknade imorse efter en rejäl deliriumnatt i gbg med några vita piller på fickan som det står "CTZ" och under står det "10", någon som har en aning vad det kan vara?
Tror att det kan röra sig om ett anti-allergimedel, Cetirizine. Men är inte helt säker.
Citera
2005-02-07, 12:21
Medlem
khats avatar
Skulle radera meddelandet men hitta inte knappen
Citera
2005-02-10, 14:50
Medlem
städade under soffan idag (7 månader sen sist ) där hitta jag dammråttor, pengar och så ett piller... säkert bara nån skit typ vanligt godis eller nåt men man kan ju alltid kolla...

http://www.myfilebucket.com/u/slapphappy/CIMG2783.gif
Citera
2005-02-10, 15:06
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
städade under soffan idag (7 månader sen sist ) där hitta jag dammråttor, pengar och så ett piller... säkert bara nån skit typ vanligt godis eller nåt men man kan ju alltid kolla...

Det är godis..
Citera
2005-02-10, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace

Haha! "PEZ" är ju ett jättekänt märke!
Citera
2005-02-10, 15:51
Medlem
ofan hehe... *återkommer med tripprapport*
Citera
2005-02-11, 17:44
Medlem
fått svar

fått svar
Citera