2008-01-24, 22:59
Medlem
So_beautifuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Har käkat likadana själv...
ok!!
tack för svaren..
nu ska jag gå o tycka synd om mig själv..
Citera
2008-01-28, 18:08
Medlem
Pqps avatar
Vilka piller är vita, små, skårade och är märkta med dumex boh?
Citera
2008-01-28, 21:22
Medlem
Trollunges avatar
Jag fick idagarna istället för mitt vanliga valium, "Allam 10", avlånga blå-lila tabletter med en skåra i mitten. Vad jag kan känna så ger dom en mycket bättre effekt än dom vanliga blåa runda som finns att köpa lite här och var.

Jag har beställt valium från en pålitligt onlineapotek som alltid levererat bra kvalité och mycket snabbt men som nu bytt leverantör.
Men är det någon som har erfarenhet av dessa eller sett dom förut?
(Ja, jag har sökt helal jäkla internet efter min bästa förmåga efter information )

Edit: Stavfel!
Senast redigerad av Trollunge 2008-01-28 kl. 21:24.
Citera
2008-01-29, 13:33
Bannlyst
Nu korspostar jag (la in samma text i benso-tråden först)

Har beställt alprazolam och diazepam. Dom kom idag men valiumet liknar inte det jag beställt innan (från annat apotek). Dom som kom idag var blåa, 10 mg av märket Roche. Dom jag hade innan var vita, 10 mg av märket ratiopharm.. Är det bara för att det är olika företag som dom inte liknar varandra?

Och sen alprazolamen.. Dom jag hade innan såg ut såhär: http://www.aip27.com/shop/images/Tafil.gif

Dom jag fick nu är ovala, märkta WP och är skitoranga. Nervin står det på baksidan samt Manufactured by WERRICK pharmaceuticals och nån kenesisk text som jag tyvärr inte kan tyda..

Allt hade blivit lättare om jag bara hade hittat kameran, men den verkar ha gått upp i rök...

Har jag fått skit eller?
Citera
2008-01-29, 18:57
Medlem
Trollunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollunge
Jag fick idagarna istället för mitt vanliga valium, "Allam 10", avlånga blå-lila tabletter med en skåra i mitten. Vad jag kan känna så ger dom en mycket bättre effekt än dom vanliga blåa runda som finns att köpa lite här och var.

Jag har beställt valium från en pålitligt onlineapotek som alltid levererat bra kvalité och mycket snabbt men som nu bytt leverantör.
Men är det någon som har erfarenhet av dessa eller sett dom förut?
(Ja, jag har sökt helal jäkla internet efter min bästa förmåga efter information )

Edit: Stavfel!

Jag kan iallafall meddela att leverantören hade skickat fel. Istället för 10mg Valium fick jag 1 mg generic alprazolam.
Nu är den gåtan löst
Citera
2008-01-31, 00:14
Medlem
Stilnoct?

Fick ett gäng rosa piller idag med ett "S" och "1.0" på, skulle enligt killen jag fick dem av vara Stilnoct från Thailand, men stillisar finns väl inte som ettor?
Citera
2008-01-31, 18:24
Bannlyst
Har köpt 5st roppar. (Påstod han att det var iallafall)

Dom är vita, 7mm bred & 3mm tjock, utan skåra och tryck.

Liten kant runt om liksom.
Citera
2008-02-02, 07:03
Medlem
Hej,,

kan ni snälla hjälpa till att identifiera detta piller har haft det i ficka flera dagar nu utan att våga KÄKA D =P

Beskrivning:
Ganska stor, rundtrekantig, stämplad "120" på ena sidan.
Bild:
http://www.home.no/aboobree/DSC09619.JPG

Tacksam för svar =D PZ
Citera
2008-02-02, 13:03
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibbe1337
Hej,,

kan ni snälla hjälpa till att identifiera detta piller har haft det i ficka flera dagar nu utan att våga KÄKA D =P

Beskrivning:
Ganska stor, rundtrekantig, stämplad "120" på ena sidan.
Bild:
http://www.home.no/aboobree/DSC09619.JPG

Tacksam för svar =D PZ

Du har fått samma svar i tre olika trådarn nu.
Citera
2008-02-08, 21:02
Medlem
ViikkeEs avatar
hej alla. Har fått i uppdrag av några kompisar att kolla upp vad fan dom tog för några veckor sen. dom hittade tydligen några piller i en gammal väska. pillrena såg ut så här http://img143.imageshack.us/img143/4769/hahea9.png och dom ska tydligen ha blivit väldigt avslappnade och trötta.. någon som har en aning?
Citera
2008-02-08, 21:24
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViikkeE
hej alla. Har fått i uppdrag av några kompisar att kolla upp vad fan dom tog för några veckor sen. dom hittade tydligen några piller i en gammal väska. pillrena såg ut så här http://img143.imageshack.us/img143/4769/hahea9.png och dom ska tydligen ha blivit väldigt avslappnade och trötta.. någon som har en aning?

Kan vara Iktorivil men påminner samtidigt om Mogadon. Säker på att det inte såg ut som två trötta ögon ^ ^ ?
Citera
2008-02-08, 21:25
Medlem
ViikkeEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Kan vara Iktorivil men påminner samtidigt om Mogadon. Säker på att det inte såg ut som två trötta ögon ^ ^ ?

ge mig 10 minuter så ska jag fråga

EDIT: det var inte helt runda ögon i alla fall.. mer minns dom inte

EDIT IGEN: skickade en bild och det var mogadon.. tack så mycket för hjälpen
Senast redigerad av ViikkeE 2008-02-08 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in