Ska vara E av okänd kvalite, någon som känner igen? Litet, rosa, M som tryck, skåra på baksidan. Mest intresserad över om någon kan ge en rimling aning om kvaliten på dessa, ska testa dem ikväll och har inget att göra nu så tänkte att jag lika gärna kunde posta här medan jag väntar.
edit: finns det inte någon bättre lämpad tråd i cs-forumet?
E är det, Rosa/röda motorola, suger enligt mig......
Jag har precis kopt somntabletter som jag skulle bilja ha lite snabb information om om nagon vet? Somnpillret heter Plidan noch innehaller Tilia extrakt (75 mg), Pasifloraextrakt (75 mg) och Ciclobenzaprina clorhidrato (2,5 mg).
Nu ar det pa spanska och jag kan inte vad det heter pa svenska, men ni kanske vet vad det kan vara anda? Min fraga ar iaf om man kan overdosera pa det och om man kan bli skon pa det? Jag ska i forsta hand anvanda det for att sova, men det vore ju bra att veta lite mer om det. T.ex. om det innehaller barbituater.
Tjenare kollade länkarna men hittade inget.
Aja sitter här full och lite halvbäng och funderar på vad polaren har med sig. Han vet ej själv.
Iallafall så är det kapslar som är hälften vita och hälften ljusblåa och med texten 93/43 på dom.
sen så är den små runda blåa knapper med typ nån symbol som ser ut lite granda som två p som ser ut att ligga mot varandra. ajaj jag tackar för svar och jag är lite bang så jag kanske skriver lite konstigt.
Tjenare kollade länkarna men hittade inget.
Aja sitter här full och lite halvbäng och funderar på vad polaren har med sig. Han vet ej själv.
Iallafall så är det kapslar som är hälften vita och hälften ljusblåa och med texten 93/43 på dom.
sen så är den små runda blåa knapper med typ nån symbol som ser ut lite granda som två p som ser ut att ligga mot varandra. ajaj jag tackar för svar och jag är lite bang så jag kanske skriver lite konstigt.
Kan säga att nu i nyktert tillstånd så ser jag att det står sP på dom runda tabbarna. tror det iaf
Vore asbra om nån kunde identifiera.. lite svårt kanske men vi har kommit fram til latt pulvret är krossade tabletter då det fins ganska mycke bitar i de som ni kan se på bilden.. Luktar inget..käns lite bäskt på tungan men smakar lite sött.. precis som de flesta piller gör
EDIT: Jag och Negerbarn delade på pillret och lät de smälta på tungan.. nu svider det som helvete på tungan och den börjar domna bort Pillret är vitt innuti. Känner inget än.
Vore asbra om nån kunde identifiera.. lite svårt kanske men vi har kommit fram til latt pulvret är krossade tabletter då det fins ganska mycke bitar i de som ni kan se på bilden.. Luktar inget..käns lite bäskt på tungan men smakar lite sött.. precis som de flesta piller gör
EDIT: Jag och Negerbarn delade på pillret och lät de smälta på tungan.. nu svider det som helvete på tungan och den börjar domna bort Pillret är vitt innuti. Känner inget än.
Men herregud, har ni hittat EN tablett och är helt lyriska och få veta om man kan bli hög på det? Det enda ja kommer att tänka på när ja ser bilden är Nozinan:
Stoppar ni i er en tablett ni inte har en aning om vad det är för något? Seriöst hur gamla är ni?
Hur hade ni tänkt att någon av oss skulle kunna identifiera ett vitt pulver? Det kan ju för fan vara precis vad fan som helst. Vet du inte vad det är för nåt så släng skiten.