• 1
  • 2
2020-12-13, 12:48
Medlem
Sladdarens avatar
Det är väl svartskallar som inte ålderbestämdes, och fick asyl pga av det
Att dom var barn fast dom var 40 +

Sen när de är 30 år offciellt på papperet men 65 år i verkligheten så pensionerar dom sig av tvivelaktiga skäl. Men såklart tråkigt men såna här olyckor
Citera
2020-12-13, 12:49
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Här finns han med!!

Längst ner till höger på andra bilden på personer. Skulle ni säga denne är 22år??
https://da.se/2020/12/de-kom-inte-hem-fran-arbetet/

Typ 45 -55 år
Citera
2020-12-13, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Nej det är det inte. Jag är väldigt emot att folk har för låg ålder, det är jag faktiskt. Men hade själv en kompis utav liknande ursprung som ts kille. O han såg ut att vara 35 fast han var 20, o detta med säkerhet. En del har inte fördelen utav att se unga ut. Precis som en del äldre inte ser ut att vara äldre. Är själv en sån, folk brukar gissa fel på ca 10-15 år på mig. Får även fortfarande visa leg på systemet då man tror att jag är yngre än vad jag är.

Jag förstår att detta upprör en del utav er. Men jag är verkligen inte "mot" er. Försöker bara påtala att det kan vara svårt att åldersbestämma någon genom att enbart utgå ifrån utseendet.
Dumheter, klart vissa kan se yngre it än sin ålder. Men ingen ser 20-30 år äldre ut än man är. Du kan tro det allt du vill. Vi pratar inte om enstaka undantag, utan 1000-tals gubbar från Iran/Afghanistan som låtsas de är tonåringar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in