2023-08-22, 14:29
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Christers YT är nu bortplockad 🎂🥂👏
Ser fram emot Tjillanders kommande arroganta videokreation 😂🤣
Detta kommer bli värre än syd och nordkorea!

Årets bästa nyhet och allt är CS fel för att han strajkade ner andras kanaler. Tyvärr kommer denna tråd antagligen stängas tills/om CB får minst 5 000 prenumeranter igen och då kanske den öppnas upp återigen, eller om han på något vis får tillbaka kanalen, vilket är tvivelaktigt, han får nog börja om från scratch. Samma visa var det med HB-tråden när HB raderade sin kanal med "10 000 följare".

Tur vi har CS-tråden.
Senast redigerad av Kackotopi 2023-08-22 kl. 14:53.
Citera
2023-08-22, 15:40
Moderator
Carlboms avatar
Då kanalen inte längre existerar så saknas underlag för diskussion. Enligt praxis låser vi tråden och vid återkomst, samt uppfyllda riktlinjer, så kan tråden öppnas igen.

/Moderator
Citera
2026-02-28, 15:34
Moderator
Carlboms avatar
Då kreatören är aktiv igen med content så öppnar vi härmed tråden.

/moderator
Citera
2026-03-01, 15:18
Medlem
kajnuss avatar
Säg inte att den dåren är tillbaks nu också. Jag klarar inte av utlandssvenskar som
ska komma med synpunkter för hur vi lever vår liv härhemma. Han borde istället vara tacksam över att ha lämnat landet och njuta av det liv han lever i Filippinerna eller var han nu befinner sig någonstans. 

Senast redigerad av kajnus 2026-03-01 kl. 15:21.
Citera
2026-03-01, 15:29
Medlem
Haha jösses, den kidnappade som skulle bli räddad av konstapeln is back.
Citera
2026-03-01, 16:09
Medlem
anre24s avatar
Cykelmössan back in business. Behöver mer Swish. 😆
Citera
2026-03-02, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Säg inte att den dåren är tillbaks nu också. Jag klarar inte av utlandssvenskar som
ska komma med synpunkter för hur vi lever vår liv härhemma. Han borde istället vara tacksam över att ha lämnat landet och njuta av det liv han lever i Filippinerna eller var han nu befinner sig någonstans. 

Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Haha jösses, den kidnappade som skulle bli räddad av konstapeln is back.

Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Cykelmössan back in business. Behöver mer Swish. 😆

Ja jävlar, är denna riktiga pajas tillbaka.
Han blåste nog många på konfektyret sist.
Filuren utan skrupler i kroppen, skratt.

SWEXIT - Christer Bigander
https://youtube.com/@swexittv?si=zrpgPfn2VdSdPDD1
Senast redigerad av Palmekulan 2026-03-02 kl. 17:21.
Citera
2026-03-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmekulan
Ja jävlar, är denna riktiga pajas tillbaka.
Han blåste nog många på konfektyret sist.
Filuren utan skrupler i kroppen, skratt.

SWEXIT - Christer Bigander
https://youtube.com/@swexittv?si=zrpgPfn2VdSdPDD1

Jag tror inte han blåste någon, han blev nog sidsteppad på riktigt av kära hustrun. Att han sedan satt och skröt om att han varit såväl här som där när han snackade med Rönne är nog bara hittepå. Klart han inte ville erkänna att frugan satt dit honom, han skämdes ju som en hund, stackarn. Jag tror att regeln om att inte sända inifrån huset gäller ännu, han ser ju ut att sitta i en garderob eller förrådsrum och staka sig fram med hjälp av konstpauser o dyl. Undrar om Tjillander hjälper till att skriva manus, det verkar nästan så.
Citera
2026-03-10, 06:54
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Jag tror inte han blåste någon, han blev nog sidsteppad på riktigt av kära hustrun. Att han sedan satt och skröt om att han varit såväl här som där när han snackade med Rönne är nog bara hittepå. Klart han inte ville erkänna att frugan satt dit honom, han skämdes ju som en hund, stackarn. Jag tror att regeln om att inte sända inifrån huset gäller ännu, han ser ju ut att sitta i en garderob eller förrådsrum och staka sig fram med hjälp av konstpauser o dyl. Undrar om Tjillander hjälper till att skriva manus, det verkar nästan så.

Citat:
Jag tror inte han blåste någon, han blev nog sidsteppad på riktigt av kära hustrun.
Hur menar du med sidsteppad?

Citat:
Klart han inte ville erkänna att frugan satt dit honom, han skämdes ju som en hund, stackarn.
Vad satte hon dit honom för?
Är det synd om honom?
Citera
2026-03-10, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Hur menar du med sidsteppad?

Vad satte hon dit honom för?
Är det synd om honom?

Sådär, nu har spökdemokraten vaknat igen. Insiktsfulla, men faktiskt helt irrelevanta frågor, som vanligt.
Citera
2026-03-12, 16:01
Medlem
Vilken riskokande rövclown.

Men, han tycks inte vara sionist åtminstone. Hur klarar Shabbosgoy70 av det?
Citera
2026-03-12, 16:22
Medlem
HVIT.s avatar
Sanslöst att denne ärkefåne fortsätter att staka fram självklara saker med sina fula stirriga ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in