Citat:
Ursprungligen postat av
Kackotopi
Denny & Linus
"Har Swebbtube yttrandefrihet? med Jan Norberg":
https://www.youtube.com/watch?v=oz9ke-5kwag om CB och mycket om hur skum CS är, samt några kängor åt SwebbTube.
De gråter över att de inte får uppmärksamhet när polisen hjälper Christer i Filippinerna. Polisen är mycket hederlig jämfört med dessa figurer, alla kan hamna i den s.k. "Lyxfällan" och få skulder. Jan Norbergs mail om polisen har även jag tagit del av, han är ute efter hämnd efter en video inspektören gjorde om honom, Jan Norberg är en skattesmitare i Portugal.
Detta är en samling "kärringar" och de hatar Christer Bigander, om han lever är inspektören Calle den enda som kan hjälpa honom i detta läge, vi får se hur det går, tyvärr tror jag inte att han lever, om han är på "Bridge of Hope" och får vård borde de kunna ge bevis på att han lever. Nej, detta är skojare och bara ute efter hämnd och pengar, frun Rowena Bigander struntar fullständigt i Christer, hon hatar honom, de hade inte setts på c:a ett år.
VIDRIGT hur dessa Youtubers utnyttjar Christers svåra situation, den enda som kan hjälpa honom är f.d. polisinspektören Carl Schillander, OM Christer lever vilket vi måste få BEVIS på. TRAGISKT att en svensk inte får minsta hjälp från svenska Ambassaden eller UD, Sveriges befolkning får fundera över hur UD lägger resurser på att skicka hela team för att hämta IS terrorister i Syrien eller skickar militärflyg för att hämta 1000-tals s.k. tolkar i Afghanistan. Det är inte Sveriges befolkning UD och våra politiker jobbar för utan globalisterna och de belönas för sitt landsförräderi efter avslutad karriär, se ex på Stefan Löven - jag ser dem som landsförrädare.
OM Carl Schillander får ut Christer Bigander i livet från "Bridge of Hope" så ska jag Swisha 1000:-kr för att hjälpa Christer, han har gjort mycket bra med sin Youtubekanal.
Det ser inte vidare ljust ut men hoppet är det sista som lämnar människan, vi håller tummarna!