2006-05-17, 20:07
Medlem
Självklart skiljer det sig kraftigt emellan var och av vem man köper det av, men ni som vet generalisera lite:

Ska dra iväg och plugga i USA, för en längre tid. Sitter och funderar på om budgeten kommer fungera så...

Hur mycket kostar en normal 5a Hasch?
Hur mycket ligger en billig 70is på?
etc.
Citera
2006-05-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shajk
Självklart skiljer det sig kraftigt emellan var och av vem man köper det av, men ni som vet generalisera lite:

Ska dra iväg och plugga i USA, för en längre tid. Sitter och funderar på om budgeten kommer fungera så...

Hur mycket kostar en normal 5a Hasch?
Hur mycket ligger en billig 70is på?
etc.

Skillnaden inom USA är stor när det gäller framförallt kokain men också cannabis och andra droger, så du får precisera lite bättre var.

Men generellt sätt är det billigare ju närmare Mexico man är.
Citera
2006-05-18, 13:14
Medlem
Alabama, amerikanska södern
Citera
2006-05-19, 04:48
Bannlyst
Som tidigare sagt beror det mkt pa var i USA du bor. Jag bor i St. Louis / Missouri, vilket inte ligger allt for langt fran Alabama.

Glom bort allt vad gram heter, det koper man i stort sett bara svamp i (10 dollar per gram e standardpris).
Gallande weed koper man 5-10-20-sacks. Dvs weed for 5, 10, eller 20 dollar.
Hur mkt du far beror pa vem du koper av osv osv. For 20 dollar far du mellan 2 gram (du blir blast) och 5 gram (chysst som fan). Weedet ar ofta utomhusodlat och darfor innehaller det ocksa seeds. Men kvaliteten brukar va helt okey, battre an vanligt standard-hash i Sverige iaf.
Hash finns, men da ar detta extremt starkt skit, mjukt och fint, inte utblandat med diverse vaxtdelar alls, utan det handlar om "rent" hash. Inte speciellt vanligt, eller nodvandigt att roka, weedet duger gott och val.

En sjuttis kostar val 10 dollar eller nagot, ingen storre koll da jag inte koper starksprit om jag dricker.

Nagot annat? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in