Citat:
Ursprungligen postat av
MeinKampf
Inga sådana olyckor har rapporterats i Sverige under aktuellt år. Lögn nr 1
100 mg Stesolid motsvarar 10 mg Xanor, 40 mg Xanor motsvarar 400 mg Diazepam. Med dessa doser skulle du inte vara mid medvetande, lögn nummer 2.
GÅ ut och lek, det är sommarlov. Din familj lever, det är bara du som är hjändöd.
Du måste ju vara totalt hjärndöd själv med ett sådant svar.
Fanns massa folk som äter enorma mängder benso utan att knappt få effekt, 100 mg stesolid om dagen är inte ens mycket. 40 mg xanor däremot är en hel del.
Har sett kompisar ätit runt 60 mg om dagen blandat med ren sprit utan att knappt känna något. Efter några månader av såna doser + alkohol kollapsa tyvärr först kroppen, först njurarna sedan dog han tyvärr... om det va självmord eller ej vet jag inte.
Är man uppe i doser runt 40+ mg xanor om dagen skulle ta många år att trappa ner, osäker på hur länge men jag har som mest legat på 26 mg eller 26st (sak samma) som mest en dag innan jag fick nog och började trappa ner för då kände jag ingenting och slösa bara bort mina pengar. Men det var en dag, vanligen åt jag mellan 6-12 mg om dagen när det var som mest och det tog tid att komma ner med hjälp av stesolid. Fick börja trappa ner med ca 170 mg stesolid om dagen men körde en snabb nedtrappning på ca 3 månader.
Efter 3 månader var jag helt xanor fri. Fick även lägga till 90 mg klonazepam med 160 st (ej mg) stesolid och klarade det.