Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Fnular p en resa s smtt. Hur r lagarna nere i asien kring mushrooms? Jag vet ju det r lagligt att inta och kpa p Bali men i vriga delarna? Gr det att kpa i tex Kambodja ngonstans? r det olagligt att rka verallt? Andra substanser?
Kom inte kontakt med ngon svamp i Kambodja, men grs kunde man rka fritt. Bushweed d, s inte det bsta man rkt ven om det fanns helt okej att f tag p ibland.
D var Sihanoukville vldigt drogliberalt, inofficiellt allts. Joints sldes ven ppet p en del strnder. Vet inte riktigt hur det r idag, har hrt att allt r typ Kina gt nufrtiden men har svrt att se att det skulle vara ngon skillnad.
Det fanns ven crystal meth i verfld fr den som gillar det, ketamin fanns ocks hrde jag och testade sjlv det en gng.
Tror att H ven fanns men r inte sker. Lrde knna en engelsk man som jobbade p en TV kanal i Phnom Penh. Han gick tyvrr bort nr han var p besk i Sihankouville av verdos, och fick hra att han brukade sniffa heroin.
Apoteken och vissa livsmedelsaffrer sljer ven diazepam. Fick hra av en utlnning som stod och gnugga hnderna utanfr ett apotek att "hr har dom allt mjligt!"

S antar att dom sljer tramadol och snt ocks.
Men ja, i psykedelisk vg hrde jag inte mycket, men d letade jag inte heller.
EDIT: Du kan sjlvklart bli pressad p pengar om en polis skulle se en chans, och ju mer osker du hanterar situationen desto mer illa kan det sluta. Ju tyngre drog desto vrre kan jag tnka mig. Jag rkade ut fr det en gng nr jag rkte p stranden, men som tur var hade jag lrt knna mnga redan, ven av den inhemska befolkningen och drmed andra poliser. S dom fick inte ett re.