2022-01-03, 12:38
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helvete20
Det är exakt detta jag är orolig händer i min kropp. Jag blev bra efter 3 månader men nu verkar jag fått en ny reaktion och biverkningarna har kommit tillbaka igen.
Vad har du för reaktioner?
2022-01-03, 12:40
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Jag känner en oro för ökad cancerrisk om en del pratar om.

Innan ni skriker konspirationsteori, hur tolkar ni detta citat i Fass:

https://www.fass.se/LIF/product?userType=0&nplId=20201005000062

Man vet alltså inte!
Som jag ser det kommer cancerrisken på grund av vaccinen öka med runt 20 %. Men det är min ödmjuka uppfattning, dock bara taget ur röven (men med viss känsla bakom - 100talet publicerade studier och doktorstitel).
2022-01-03, 12:46
Avstängd
OliverCromwells avatar
En sak är säker: Att för varje biverkning eller rent av vaccinskada så har alltid alla pro-vaxxers en bortförklaring.

Men definitivt inte när det gäller själva viruset. Då finns det inga undantag:

Har du ont i fingret - kan vara Corona.

Känner dig lite trött - kan vara Corona, har du testat dig?

Är lite stressad - det är mycket troligt att det är Corona.

Känner lite i halsen - det är förmodligen Corona.

Ja, allt är Corona, men vaccinet å andra sidan orsakar absolut ingenting förutom på sin höjd lite feber i två dagar. Sedan är man prima.

Och trots att vi omöjligen kan veta något om de långsiktiga effekterna av vaccinet så säger de att de är säkra och väl beprövade; och att därmed bör alla indirekt tvingas till det om de vill kunna vistas bland allmänheten.

Effektiva ska de tydligen också vara. Detta efter 3 doser under ett helt år. Och ändå sitter vi kvar här under samma pandemi.
2022-01-03, 12:46
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Jag förstår mycket väl att det inte nödvändigtvis kan härledas till vaccinet.

Men man letar efter signaler, och jämför med vaccinet för svininfluensan, som drogs tillbaka för betydligt mindre, så får man lite perspektiv.

Det är så många signaler som dyker upp, myokardit, blodproppar, stroke, Bells Palsy, en fullständigt horribel säkerhetsprofil och en risk/nytta som är katastrofal, i synnerhet för den lite yngre demografin. Enligt mig, är det kriminellt och ett grovt övergrepp att forcera det här vaccinet på folk under 65.

Kom ihåg den etiska koden inom medicin, som är helig: "First, DO NO HARM!"
Det var länge sedan svenska nyutbildade svor läkareden. Görs inte idag.
2022-01-03, 13:26
Medlem
Ravatoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Och återigen så utelämnas det bärande ordet "misstänkta".

Det handlar om inrapporterade MISSTÄNKTA biverkningar. Vilket då inte på något sätt alls är samma sak som bekräftade biverkningar. Se mitt inlägg innan detta.

Det verkar vara väldigt svårt för många att få med just ordet "misstänkta" när man ska skriva om detta, men det blir ju inte lika alarmerande då. Verkligheten är tydligen inte tillräckligt skrämmande så man behöver uppenbarligen skarva lite. Vilket iofs känns rätt skönt. Hade det funnits påtagligt allvarliga saker så hade man inte behövt fulcitera och utelämna ord på detta sätt.

Samma sak med en stor del av döda med covid, där man bara misstänkt utifrån symptom, ej lab-bekräftat.
2022-01-03, 15:39
Medlem
dag berättade en kollega att hon haft problem med störtblödningar under 16 dagar kring jul. Hon fick söka hjälp på akuten till slut.
Sköterskan hade frågat om hon var vaccinerad. Då hon fick svaret att hon (kollegan), är dubbelvaccinerad, hade hon sagt att många tyvärr kommit in för dessa problem efter vaccinering.
2022-01-03, 15:44
Medlem
Man 30-40 år. Pfizer dos 1= Inga biverkningar Pfizer dos 2= efter 1,5 dygn fick jag feber/ont i halsen, efter några dagar endast feber. Tog negativt PCR-test dag 2. Nu inne på vecka 18 med daglig låg feber, ligger kring 37,4-38,3. Normalt 36,5. Tagit alla möjliga prover/EKG/röntgen, finns inget fel.

Hade covid förra året och aldrig varit så sjuk, var dålig i 4 veckor med i stort sett alla symptom. Behövde dock aldrig sjukhusvård.

Finns det någon där ute med liknande upplevelse? Detta tar knäcken på mig.
2022-01-03, 19:02
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Ojoj. Dystra data kommer från stora försäkringsbolag.

Ska bli intressant att följa detta.
Fuellmich börjar väl processa i Kanada om jag inte missminner mig.

Senast redigerad av Ridax 2022-01-03 kl. 19:25.
2022-01-03, 21:59
Avstängd
OliverCromwells avatar
Skrämmande uppgifter från sjuksköterskor i Australien som kommer ut med vad de ser på sjukhusen med alla biverkningar, vaccinskador och död med direkt följd av vaccinet, hur läkare nonchalerar patienterna när de frågar om det kan vara vaccinet och hur administrationen systematiskt ser till att tona ner dessa uppgifter.

Eftersom de hotas med deras jobb vågar de inte komma fram med namn och bild. De vittnar istället anonymt.

Videon med alla intervjuerna är 43 minuter lång och det är absolut värt att se i sin helhet!

https://www.bitchute.com/video/k75tzK1XEjht/
2022-01-03, 22:56
Medlem
LukeRhineharts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Precis som vanligt att rapporterade dödsfall med Corona oavsett dödsorsak inom 30 dagar från att de smittades inte är samma sak som faktiska dödsfall av vad de faktiskt dog av.
Snälla nån, läs på. Det är inte april 2020. Döda inom 30 dagar från positivt covidtest har visat sig stämma överens jättebra med dödsorsaksintyg och överdödlighet. Det framgår tydligt här: https://www.folkhalsomyndigheten.se/contentassets/4b4dd8c7e15d48d2be744248794d1438/jamforelse-av-olika-matt-pa-covid-19-dodsfall.pdf

Citat:
"The TGA has identified 11 reports of death that were linked to vaccination from 719 reports received and reviewed."

De vill bara erkänna 11 av de 719 dödsfallen av genterapierna. 708 vill de alltså inte ta ansvar för. Det är en skrämmande hög siffra med tanke på att påstådda döda med Covid är 2259 stycken enligt Worldometers.

Vadå inte vill ta ansvar för? Jag har redan citerat nedanstående text för dig. Inrapporterade biverkningar innehåller alltså massa fall där sannolikheten att de orsakades av vaccinet är "very small". Utifrån den principen är det självklart att endast en liten del av inrapporterade biverkningar faktiskt är orsakade av vaccinet.
We encourage people to report suspected side effects, even if there’s only a very small chance a vaccine was the cause. This provides valuable data that helps us identify trends or spikes that might reveal potential safety issues. Often, however, these events are not caused by the vaccines.

https://www.tga.gov.au/periodic/covid-19-vaccine-weekly-safety-report-11-11-2021
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/7-7-miljo...ade-biverkning

Här ljuger en anställd på Läkemedelsverket sig blå i ansiktet.

Återigen -- vadå ljuger? Du verkar ha grova problem med att förstå den här typen av inrapporteringssystem, alternativt ha någon pervers önskan om att vaccinet tar kål på folk.

Utifrån granskningarna i Australien i Sverige kan vi skapa en väldigt grov tumregel. I Sverige kom man fram till att 2-3 dödsfall av 287 har en sannolik koppling till vaccinet. I Australien 11 av 719. Vi kan då säga att i ett land med en ganska generös rapportering av biverkningar så har ungefär 1 av 100 inrapporterade dödsfall en sannolik koppling till vaccinet. Det går väl inte direkt att översätta till samtliga allvarliga biverkningar, men ett ganska rimligt antagande är att det snarare är 1 % av inrapporterade allvarliga biverkningar som är orsakade av vaccinet än 100 %.
2022-01-04, 00:31
Medlem
Vad är det för mensrubbningar kvinnor upplevt? Någon här som fått det? Hur har det yttrat sig?

Jag har haft konstig mens sedan sprutan faktiskt. Å andra sidan slutade jag amma ungefär samtidigt och ens menscykel kan ju behöva tid på sig att bli stabil efter barnafödande och amning. Men så har det inte varit för mig tidigare. Då har den kommit tillbaks och varit helt normal.

Den här gången är cykeln längre, det blöder dubbelt så många dagar typ och det har även kommit och gått. Kan det bero på vaccinet?
2022-01-04, 09:09
Medlem
Room531s avatar
https://vm.tiktok.com/ZM8E5Nn2M/
Ett till vittnesmål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här