2010-09-15, 22:50
Medlem
sajmonffss avatar
är sporewonder.nl grön? någon som vet?
2010-09-16, 20:17
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Är möjligtvis nån som har koll på en hushkran som tidigare hette redrabbit***** som sedan bytte till en mer mumininfluerad adress numera har för mail? Skulle vara evigt tacksam för denna info är gammal kund där!

Så vitt jag vet så finns dom inte kvar längre Men om nån vet nåt annat så dela med er av infon till mig med för är också gammal kund där. Eller om det finns nån annan liknande...
2010-09-21, 16:06
Medlem
Om någon är intresserad så har jag lagt ännu en beställning från ND, denna gång på 500mg, återkommer och grönar igen när jag får beställningen.
2010-09-21, 16:23
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba-Jaga
Om någon är intresserad så har jag lagt ännu en beställning från ND, denna gång på 500mg, återkommer och grönar igen när jag får beställningen.

Bra gör det! =)
2010-09-23, 21:12
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba-Jaga

Har du förresten testat DPT du fick hem?
2010-09-23, 21:39
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Vänner till mig har gjort det, och det ska tydligen vara en MYCKET bra batch. Tycker även leveranstiden blivit bättre än förut.. Även jag kan säga att ND är gröna, fick mitt på 4 dagar.
2010-09-24, 03:42
Medlem
Citat:

Ja. Det var dock första gången jag tog DPT så jag kan inte jämföra med något tidigare, men jag vart riktigt förvånad över hur potent det var. På ca 70mg fick jag möjligtvis den intensivaste trippen jag haft, vid några tillfällen var jag nere på nivåer där jag behövde fundera en stund för att komma ihåg hur man gjorde för att röra på armarna.
2010-09-24, 12:41
Medlem
Fick min beställning från ND idag, grönar en andra gång.
2010-09-24, 17:11
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Är det ND som ni snackar om nu i de senaste inläggen? Är nämligen också intresserad om huruvida de är gröna eller inte.
Akta er bara för penisförstorare (eller vad dom nu säljer) eller vanliga hälsoprep som bäst införskaffas annanstans. Säger inte att allt av detta är scam = 100% utfyllnadsmedel/bindemedel, men troligtvis en del då en vän testade beställa ett hälsoprep. i samband med annat och jämförde med the real deal och var hyffsad säker på sin sak. Dessto svårare däremot och förfalska DPT hbw osv. vilket också jag har beställt, dock för ett antal månader sedan, & visst funkar det.
2010-09-24, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Akta er bara för penisförstorare (eller vad dom nu säljer) eller vanliga hälsoprep som bäst införskaffas annanstans. Säger inte att allt av detta är scam = 100% utfyllnadsmedel/bindemedel, men troligtvis en del då en vän testade beställa ett hälsoprep. i samband med annat och jämförde med the real deal och var hyffsad säker på sin sak. Dessto svårare däremot och förfalska DPT hbw osv. vilket också jag har beställt, dock för ett antal månader sedan, & visst funkar det.
ND har alltid sålt allt möjligt från rena sockerpiller till riktigt potenta droger (främst hallucinogener), så det gäller att veta vad det är man köper i förväg och inte gå efter deras beskrivningar. Att dom sedan tidigare även är kända för att vara selektiva scammers är inte heller nått man får glömma.
2010-10-02, 21:00
Medlem
ColdEs avatar
Citat:
Så vitt jag vet så finns dom inte kvar längre Men om nån vet nåt annat så dela med er av infon till mig med för är också gammal kund där. Eller om det finns nån annan liknande...

jag sörjer var och varannan dag, bästa kontakt jag haft, på långa vägar
2010-10-03, 12:06
Medlem
Någon som kan rekommendera en bra sida om man nu vill beställa 4-ho-met för första gången? Väldigt oerfaren av beställning av droger via internet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in