2009-05-11, 22:22
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalender-mannen
Du får tänka på att utlands betalningar kan ta ett tag. Men sen kan dom ju säkert vara lite långsamma på att svara också. Kan tänka mig att det är väldigt många som beställer från dom, med tanke på deras priser. Kanske är underbemannade.

Men troligtvis är dom bara lata!

Skickade iaf pengar till deras bankgiro.
Med ordernr osv. tror det ska fungera.
2009-05-12, 01:09
Medlem
Kalender-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raez
Skickade iaf pengar till deras bankgiro.
Med ordernr osv. tror det ska fungera.
Den som lever får se helt enkelt.
2009-05-12, 14:50
Medlem
Simaõs avatar
Funderar lite på att försöka få hem ett lass peyotekaktusar från en Holländsk shop. De ska ju vara lagliga, men tror ni det finns någon tänkvärd risk att de skulle kunna fastna i tullen ändå? Jag tänker främst på att man behöver beställa så många att paketet lär bli ganska stort, och så kommer det kosta en del. 700 spänn för en 6-12h tripp, är det väl spenderade pengar?
2009-05-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Funderar lite på att försöka få hem ett lass peyotekaktusar från en Holländsk shop. De ska ju vara lagliga, men tror ni det finns någon tänkvärd risk att de skulle kunna fastna i tullen ändå? Jag tänker främst på att man behöver beställa så många att paketet lär bli ganska stort, och så kommer det kosta en del. 700 spänn för en 6-12h tripp, är det väl spenderade pengar?

Funderar du på att köpa peyotekaktusar som inte är torkade finns det en bra affär här i Sverige som man kan beställa på. Så slipper man tänka på tullen osv osv...

Men är det torkad så finns det en risk att det blir tagen i tullen.
Sedan om det är väl spenderade pengar beror ju på hur trippen utvecklas för dig som individ. Så det är svårt att säga, har själv inte testat meskalin så kan inte uttala mig hur det kommer vara.
2009-05-12, 20:05
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Överför via internetbank...

Jag har samma problem. Jag måste skriva in adress och skit på min internetbank, något som inte anges av elefanten. Vad fan gör man då om man vill slippa gå ner till banken personligen?
2009-05-12, 22:55
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag har samma problem. Jag måste skriva in adress och skit på min internetbank, något som inte anges av elefanten. Vad fan gör man då om man vill slippa gå ner till banken personligen?

Du kan mycket lättare betala med mastercard/visa. Har du inget så gå till banken och skaffa ett idag!
2009-05-13, 01:52
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Du kan mycket lättare betala med mastercard/visa. Har du inget så gå till banken och skaffa ett idag!

"Life flows better with Visa" eller hur? Ja jag får väl skaffa ett sånt någon gång.
2009-05-13, 15:34
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Tjingeling!
sitter och glor lite på b**t**m.*** och undrar om någon har erfarenhet av
*1* 5-meo-dalt
*2* 2C-C
*3* DOI (2,5-Dimethoxy-4-iodoamphetamine)

vilken är att rekomndera? har bara råd med ett köp
2009-05-13, 15:52
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherNoOne
Tjingeling!
*1* 5-meo-dalt
*2* 2C-C

2C-C intog jag senast i förrgår tillsammans med 2C-B, vilket visade sig vara en utmärkt kombination. En ganska mild drog som man blir rätt mjuk av enligt mig, till skillnad mot exempelvis 2C-B som är rätt pushig. DOI har jag bara fått i mig av misstag och det gav mig en hemsk bodyload, dessutom ett rätt tjackigt rus som höll i sig ett dygn. Min favoritprodukt på sidan är trots allt 2C-I, vilket är aningen mer psykedeliskt än 2C-B men ändå en underbar partydrog.
2009-05-13, 16:55
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
2C-C intog jag senast i förrgår tillsammans med 2C-B, vilket visade sig vara en utmärkt kombination. En ganska mild drog som man blir rätt mjuk av enligt mig, till skillnad mot exempelvis 2C-B som är rätt pushig. DOI har jag bara fått i mig av misstag och det gav mig en hemsk bodyload, dessutom ett rätt tjackigt rus som höll i sig ett dygn. Min favoritprodukt på sidan är trots allt 2C-I, vilket är aningen mer psykedeliskt än 2C-B men ändå en underbar partydrog.

Åh Tack för ett snabbt och utförligt svar! då får det bli det sistnämnda!
2009-05-13, 17:17
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherNoOne
Tjingeling!
*1* 5-meo-dalt
*2* 2C-C

DOI är inte att rekomendera ifall du har låg erfarenhet av psykadelia, jag håller mig själv borta från det ämnet av ren princip.
2009-05-13, 17:36
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
DOI är inte att rekomendera ifall du har låg erfarenhet av psykadelia, jag håller mig själv borta från det ämnet av ren princip.

Då ska jag med låta bli det! får bli 2C-I eller 2C-C!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in