2009-04-10, 00:57
Medlem
MrFreds avatar
Hur ligger det till med SR nuförtiden, är de gröna?
saferesearchlabsupplysltd.tk
2009-04-10, 02:54
Medlem
schvamps avatar
finns det nån som säljer färdig svamp? dvs allt annat utom just tryfflar
2009-04-10, 09:09
Medlem
Phibers avatar
(EDIT felpost)
Senast redigerad av Phiber 2009-04-10 kl. 09:12.
2009-04-10, 13:32
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schvamp
finns det nån som säljer färdig svamp? dvs allt annat utom just tryfflar

Ja, men det är inte så vanligt. Var ett bra tag sen en mailsnubbe hade inne cubensis, sen finns det en sida som säljer också, men den är stängd.

Mitt tips är att köra på growkit.
2009-04-10, 14:43
Medlem
Fick beställningen jag gjorde från mescamesca idag. väldigt snabb leverans, jag beställde i onsdags. Ska ge det till polaren idag får se om han testar idag eller i helgen... återkommer med hans synpunkter så fort jag vet.
2009-04-10, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sumialic
Fick beställningen jag gjorde från mescamesca idag. väldigt snabb leverans, jag beställde i onsdags. Ska ge det till polaren idag får se om han testar idag eller i helgen... återkommer med hans synpunkter så fort jag vet.
Är posten öppen på röda dagar?
2009-04-10, 15:30
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Är posten öppen på röda dagar?

Man får ingen post hem på röda dagar iaf...
2009-04-10, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Man får ingen post hem på röda dagar iaf...

Sen igår då antagligen. Låg inne på mitt rum iaf. Sjukt snabb leverans isåfall.
Senast redigerad av sumialic 2009-04-10 kl. 15:40.
2009-04-10, 16:55
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Hur ligger det till med SR nuförtiden, är de gröna?
saferesearchlabsupplysltd.tk

Jag har inte fått mitt än nu, men dom är allafall igång igen och svarar på mail. deras våg gick sönder sa dom, men nu har dom en ny, så jag borde få mitt på tisdag eller onsdag.

Citat:
Sen igår då antagligen. Låg inne på mitt rum iaf. Sjukt snabb leverans isåfall.

Eller så råka du säga bort dig och och du är med på en scam sida, fast du kan ju tala sanning också, vad vet jag
2009-04-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos

Eller så råka du säga bort dig och och du är med på en scam sida, fast du kan ju tala sanning också, vad vet jag

Jo, för att scamma folk vore ju väldigt smart av mig med tanke på att många i flashbacks drogdel vet vem jag är... som sagt låg i mitt rum när jag kom hem, beställde i onsdags. Nåt brunaktigt pulver. Inte en aning om vad det är och det är inte heller jag som tänker testa det. Luktar och ser ut som hockeypulver typ.
2009-04-10, 17:25
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Jo, för att scamma folk vore ju väldigt smart av mig med tanke på att många i flashbacks drogdel vet vem jag är... som sagt låg i mitt rum när jag kom hem, beställde i onsdags. Nåt brunaktigt pulver. Inte en aning om vad det är och det är inte heller jag som tänker testa det. Luktar och ser ut som hockeypulver typ.

Det där låter ju väldigt sunkigt. När jag har beställt torkad kaktus från en seriös och etablerad shop, som f ö håller i princip samma pris som mescsmesca, har man alltid fått det i levererat som stora fina torkade kaktusbitar. De ser ut som kaktus och luktat som kaktus. Då gäller det ju visserligen peruvian torch som inte riktigt är lika potent som peyote som jag utgår från att detta gäller?
2009-04-11, 20:37
Medlem
Tightflesks avatar
Kanske lite OT men om man beställer nått från nån sida finns det nån chans att man får det innan onsdag? (Tänkte med alla dessa röda dagar)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in