2008-08-27, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Annars skickar ju azerius salvia.
Ja men på azerius kostar 1g 20x 300kr och på den andra sidan kostar det 120kr för vanligt och 160kr för standardized. Så vilket tror du jag väljer?
Så därför undrar jag om de är gröna med tanke på priset. Jag har hittat ett inlägg på ett amerikanskt forum av en kille som påstod att han fick sin beställning. Har försökt googlat efter mer.
2008-08-27, 00:42
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Ja men på azerius kostar 1g 20x 300kr och på den andra sidan kostar det 120kr för vanligt och 160kr för standardized. Så vilket tror du jag väljer?
Så därför undrar jag om de är gröna med tanke på priset. Jag har hittat ett inlägg på ett amerikanskt forum av en kille som påstod att han fick sin beställning. Har försökt googlat efter mer.

Ja då är det självklart, var inte hundra på om du visste om sidan bara.

Skriv här iaf om du får hem (om du beställer).

2008-08-27, 14:03
Medlem
tänkte testa att beställa svamp från elefanten.. Men hur ser avi:n/paketet ut? Står det vart paketet kommer ifrån?

Och någon som kan rekommendera någon bra nybörjarsvamp av de som finns på elefanten? Vill gärna få mycket hallucinationer.

Jag vet att dom här frågorna säkert finns besvarade, men är inte lätt att söka sig till något med såpass vanliga ord...
2008-08-27, 16:39
Medlem
Fråga angående att handla över internet.

Vet inte om detta har nämnts men jag orkade inte leta igenom hela tråden. Det jag undrar är om man t.ex. beställer från elefanten och betalar med Visa eller via internetbanken och paketet fastnar i tullen. Kan de då se (tvinga elefanten på uppgifter) eller på något vis koppla vem som har betalat för grejerna?

EDIT: Antar att de kan göra det.. Är ju lite skillnad mot t.ex. när man använder sig av en 3e part som E-gold.. men som sagt.. är osäker och skulle
uppskatta svar!

Mvh
2008-08-27, 17:04
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballin
Vet inte om detta har nämnts men jag orkade inte leta igenom hela tråden. Det jag undrar är om man t.ex. beställer från elefanten och betalar med Visa eller via internetbanken och paketet fastnar i tullen. Kan de då se (tvinga elefanten på uppgifter) eller på något vis koppla vem som har betalat för grejerna?

EDIT: Antar att de kan göra det.. Är ju lite skillnad mot t.ex. när man använder sig av en 3e part som E-gold.. men som sagt.. är osäker och skulle
uppskatta svar!

Mvh
Eftersom paketet / brevet därifrån inte har någon avsändare så kan inte tullen spåra det till elefanten och dom lämnar inte ut ens uppgifter för den delen.
2008-08-27, 17:12
Medlem
Tack för svar.
2008-08-27, 23:39
Bannlyst
Då had eja g en ny fråga till herrskapet. Vad är det för ny sida som alla snickelisnackar om?? Skulle vara nice med ett pm.
Fridens
2008-08-28, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi
Då had eja g en ny fråga till herrskapet. Vad är det för ny sida som alla snickelisnackar om?? Skulle vara nice med ett pm.
Fridens

Ja vad är detta tjat, har aldrig orkat be om pm men vad är det som säljs?
2008-08-28, 18:34
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Fridens

Ny sida? Vill också ha ett pm tack
2008-08-28, 18:42
Medlem
Minters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormWrath
tänkte testa att beställa svamp från elefanten.. Men hur ser avi:n/paketet ut? Står det vart paketet kommer ifrån?

Och någon som kan rekommendera någon bra nybörjarsvamp av de som finns på elefanten? Vill gärna få mycket hallucinationer.

Jag vet att dom här frågorna säkert finns besvarade, men är inte lätt att söka sig till något med såpass vanliga ord...

Det måste förskottsbetalas och hamnar därför med största sannolikhet i din brevlåda såvida du inte beställer 500 kg svamp.

Copelandia (Hawaiian) sägs vara den mest visuella. Svamptrippar är dock inte som på TV, att du ser en massa gröna tomtar och andra "värsta grymma hallisar" utan det är så mycket mer. Du kommer upptäcka det själv om du testar.

Alla ni som sitter på en massa grymma sidor PM:a mig med länk så länkar jag en bild på mitt anus eller något annat, om ni vill se dvs. Jag är 100% seriös.
Senast redigerad av Minter 2008-08-28 kl. 18:46.
2008-08-28, 18:57
Medlem
Citat:
Fridens

Ny sida? Menar du att dom snackar om "elefanten"? Den sidan är inte speciellt ny.

och om du vill hitta den så pröva min gud Mr.Google.
2008-08-28, 20:34
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenIn2010
Ny sida? Menar du att dom snackar om "elefanten"? Den sidan är inte speciellt ny.

och om du vill hitta den så pröva min gud Mr.Google.

Det är inte elefanten det snackas om, det är en mail till några andra snubbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in