2009-04-08, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Ingen som vågat testa denna meskalinsida än?

Verkar grön sett till det system de verkar använda och priserna är väl helt okej med tanke på att man inte trippar så ofta. Har dock inte beställt något och lär nog dröja ett tag innan jag gör tror jag.
2009-04-08, 13:43
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sumialic
Verkar grön sett till det system de verkar använda och priserna är väl helt okej med tanke på att man inte trippar så ofta. Har dock inte beställt något och lär nog dröja ett tag innan jag gör tror jag.

Vad är det för priser? Syntetiskt meskalin är ju väldigt svårt att framställa, som jag har förstått det, och därför mycket ovanligt. Dessutom behöver man ju rätt mycket och om vi säger 1 kr/mg, vilket är det pris jag fått det för tidigare, så blir det 300-400 per tripp (vilket jag visserligen är beredd att betala ) men då vill man ju också vara helt säker på att det verkligen är meskalin man får och jag antar att ett analyscertifikat knappast ingår i köpet?
2009-04-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Vad är det för priser? Syntetiskt meskalin är ju väldigt svårt att framställa, som jag har förstått det, och därför mycket ovanligt. Dessutom behöver man ju rätt mycket och om vi säger 1 kr/mg, vilket är det pris jag fått det för tidigare, så blir det 300-400 per tripp (vilket jag visserligen är beredd att betala ) men då vill man ju också vara helt säker på att det verkligen är meskalin man får och jag antar att ett analyscertifikat knappast ingår i köpet?

Vet inte om man får skriva ut det med tanke på omständigheterna det var att få reda på priset.
2009-04-08, 13:54
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sumialic
Vet inte om man får skriva ut det med tanke på omständigheterna det var att få reda på priset.

Ok, jag förstår. Men du kanske kan säga om det ligger under eller över det pris jag anger?
2009-04-08, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Ok, jag förstår. Men du kanske kan säga om det ligger under eller över det pris jag anger?

Priset ligger däromkring.
2009-04-08, 16:26
Bannlyst
Tänkte kolla med någon om det är någon här på FB som vet något/har beställt ifrån den här sidan ?

http://sveapoteket.webs.com

Ser pålitlig ut, verkar ha bra priser

Har alltid varit kund hos NP men den här sidan verkar ha något bättre priser, vilket för mig som är benzo och opiat torsk skulle uppskatta väldigt mycket

PS. Har sökt överallt på FB men inte hittat något om denna sidan..

Någon som vet nåt eller har nåt o säga?
2009-04-08, 16:29
Medlem
Zickan_s avatar
Är spiritgarden gröna?
2009-04-08, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beamzor
Tänkte kolla med någon om det är någon här på FB som vet något/har beställt ifrån den här sidan ?

http://sveapoteket.webs.com

Ser pålitlig ut, verkar ha bra priser

Har alltid varit kund hos NP men den här sidan verkar ha något bättre priser, vilket för mig som är benzo och opiat torsk skulle uppskatta väldigt mycket

PS. Har sökt överallt på FB men inte hittat något om denna sidan..

Någon som vet nåt eller har nåt o säga?

En polare testade att lägga en beställning på 20st Tramadol, bara för att kolla sidan, tog honom bara några dagar innan det damp ner ett brunt kuvert

Så nu ska jag ta o lägga en order. Sidan verkar iallafall GRÖN!
2009-04-08, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steven_cs
En polare testade att lägga en beställning på 20st Tramadol, bara för att kolla sidan, tog honom bara några dagar innan det damp ner ett brunt kuvert

Så nu ska jag ta o lägga en order. Sidan verkar iallafall GRÖN!

Ok tack steven Jo anledningen till att jag undra är för att en polare gav mig sidan och undra men han hade inget konto på FB så jag frågar åt honom så att säga..
Får väl ta och lägga in en order, återkommer med resultat
2009-04-08, 17:01
Medlem
Byxors avatar
Om sveapoteket är gröna och så, vilket av deras produkter är bäst om man som jag bara vill somna efter en tripp? Har ibland väldigt svårt att somna gott, så det skulle vara skönt att ha lite hjälp. Typ insomning bara.

Är inte alls inne på detta området, men det skulle vara grymt skönt att ha till hands när det fembladiga sömnmedlet inte finns tillgängligt.
2009-04-08, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byxor
Om sveapoteket är gröna och så, vilket av deras produkter är bäst om man som jag bara vill somna efter en tripp? Har ibland väldigt svårt att somna gott, så det skulle vara skönt att ha lite hjälp. Typ insomning bara.

Är inte alls inne på detta området, men det skulle vara grymt skönt att ha till hands när det fembladiga sömnmedlet inte finns tillgängligt.

Valium skulle jag säga då jag använt mycket valium i mina dar efter hårda tjack-race, man sover fint på valium
2009-04-08, 17:05
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamzor
Valium skulle jag säga då jag använt mycket valium i mina dar efter hårda tjack-race, man sover fint på valium

Kanon, tackar Kanske man inte behöver förstöra hela dagen efter längre för det inte går att sova!

Ska testa en beställning när lönen kommer, får vi se hur det fungerar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in