2008-10-21, 18:14
Medlem
Är väldigt sugen på att beställa hem svamp från internet. Har svårt att hitta toppisar så här sent på året.
Finns det någon vänlig själ som vet några bra hemsidor för detta? (PM:a gärna )Sjukt svårt att förstå alla "kodord" ni använder för olika adresser, haha Förstår dock att det behövs..
2008-10-21, 18:43
Medlem
jontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Precis och det står ingen avsändare på paketet så det går inte att spår till t.ex Elefanten, skulle dom spåra överföringen så säljer de flesta också lagliga alternativ och som sagt så lämnas ingen information ut om ordern.

Annars finns ju också den engelska sidan som borde va relativt lungt att beställa från.
De spårar väl inte från försäljaren? Jag tänkte mer om de spårar upp det från leveransadressen (min adress) och kontrollerar mina bank-transaktioner vart de gått?

Jag är endast bekant med elefanten och azarius, och tullen kontrollerar ju mer noggrant post från holland (vilket dessa är). Vad är denna engelska sida för något då? Låter ju bättre eftersom tullen inte lär kontrollera dessa paket lika frekvent som holländska paket. Vore tacksam för ett PM ang. engelska sidan.
2008-10-21, 22:37
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonten
De spårar väl inte från försäljaren? Jag tänkte mer om de spårar upp det från leveransadressen (min adress) och kontrollerar mina bank-transaktioner vart de gått?

Jag är endast bekant med elefanten och azarius, och tullen kontrollerar ju mer noggrant post från holland (vilket dessa är). Vad är denna engelska sida för något då? Låter ju bättre eftersom tullen inte lär kontrollera dessa paket lika frekvent som holländska paket. Vore tacksam för ett PM ang. engelska sidan.
Hade det funnits möjlighet så skulle nog försäljaren spårats också men även om din banktransaktion skulle spåras till Elefanten så kan dom inte veta vad du köpt därifrån. Men annars tror jag det blir anonymt om du sätter in pengarna på banken.
2008-10-22, 00:57
Medlem
Basers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Beställde från elefanten för 2 veckor sen och funkade utmärkt även för mig :P

Provat tjata på posten? Jag har lyckats tigga mig till paket utan legg eller kolli-id innan Gäller att det är en snäll person bakom disken!

Förövrigt, någon får gärna dela med sig av en bra sida med tryptaminer.. PM vore mycket uppskattat! <3

De vill inte kolla om det finns utan kolliid, skickas det tillbaka sen eller skickas det ut någon påminnelse på kolliid?
2008-10-22, 17:19
Medlem
gökjävels avatar
psycadelic snuff ?

tjo, eftersom naturensdroger fortfarande e nere o ska återkomma 30maj i år! så är de väldigt svårt att hitta psycadelic snuff, någon som vet vart man kan få tag i detta ?
2008-10-22, 18:19
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gökjävel
tjo, eftersom naturensdroger fortfarande e nere o ska återkomma 30maj i år! så är de väldigt svårt att hitta psycadelic snuff, någon som vet vart man kan få tag i detta ?

haha så läderbögen ska komma tillbaka på heltid nu efter allt snack om att han redan tagit över smartdrugs och andra sidor bland annat?

verkligen inte vad vi behöver, en läderbög som förstör för oss andra :/
2008-10-22, 18:30
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gökjävel
Ska det? Källa?
2008-10-22, 19:23
Medlem
funkar

http://chemicalonline.e-butik.se/ postförskott! det funkade alldeles bra för mig det där.
2008-10-22, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
haha så läderbögen ska komma tillbaka på heltid nu efter allt snack om att han redan tagit över smartdrugs och andra sidor bland annat?

verkligen inte vad vi behöver, en läderbög som förstör för oss andra :/

Vad jag vet så tog läderlasse livet av sig i "internetknark" härvan i våras.
Han skall ha hängt sig i häktet.

Detta är mestadels spekulationer från användare på MM.
2008-10-22, 19:34
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198

Mjo, men sen så har det ju varit massa snack om hans samröre med SD, där det väl blev en misslyckad affär för honom?

Iaf så stod det tydligen något citat på SS när den lades ner som tidigare funnits på någon utav Lasses sidor, och sen fick ju SD in 4-ho-met på lager under begränsad tid direkt efter...

Men skulle vara bra om någon kunde reda ut detta, för jag hänger själv inte med.
2008-10-23, 03:57
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198

han har inte hängt sig själv.
det är redan klargjort sedan tidigare.
det var endast spekulationer.
2008-10-23, 15:23
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingendingen
http://chemicalonline.e-butik.se/ postförskott! det funkade alldeles bra för mig det där.
Om du ligger bakom sidan, säg det istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in