2008-03-02, 22:15
Bannlyst
Bzp.a*.i*n*o

Hej

Jag har Fortfarande inte fott mitt paket och jag vet att BZP själva kollar po flashback skicka mitt paket fan! dom sa att paketet blev skickat för 7 dagar sedan. Ett paket till tyskland eller blev eller vad som hälst tar högst 4 dagar jag vet att de kollar här po flashback dom skickar ut paket till vissa för att folk po flashback ska Gröna dem so till exempel 4 for paket av 10 personer sen tror alla YES mitt paket kommer komma dom är grönade men Nooooooo lita ej po dem!

Mvh
Senast redigerad av Shamanic 2008-03-02 kl. 22:18.
2008-03-02, 23:30
Medlem
blackwid0ws avatar
Jag beställde ett gäng white widow fröer från azarius. Jag betalade via internetbanken. Men min order tycks aldrig bli betald enligt deras sida. "Wait for payment". Det har gått länge nu, mer än 7 dagar(bankdagar). Jobbigt
2008-03-02, 23:44
Medlem
cpblommans avatar
Nån som kan gröna dom glada 2cb'arna...som bara kör mail? Någon som beställt ifrån dom på senaste?
2008-03-03, 00:13
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Om du menar Happy så finns väll inte dom mer?

Jo dom är kvar. Deras hemsida är inte kvar men man kan fortfarande beställa om man har deras mail.
2008-03-03, 00:14
Medlem
tetrominos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Om du menar Happy så finns väll inte dom mer?

Tyvärr så finns de ej längre.

edit: Attans, Energi hann skriva sanningen innan mig. (de är tydligen grönade)
2008-03-03, 00:55
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
Nån som kan gröna dom glada 2cb'arna...som bara kör mail? Någon som beställt ifrån dom på senaste?

det är fortfarande samma folk som tidigare.. skillnaden är att sidan är nere och allt sker via mail istället.. dem är lika gröna som förut
2008-03-03, 10:48
Medlem
Mitt DXM har fortfarande inte kommit från BZP, efter tre månaders väntan, läs några sidor bak för mer ingående info... Nu har jag bestämt mig för att om det inte kommer om någon dag så är det slut på alla trevliga mail, dvs jag kommer att kräva varenda öre tillbaka, och om jag inte får det så tänker jag anmäla dom. Jag har ju kvar alla mail från dom samt bevis på korrekt inbetalning till kontot dom angav, kontoinnehavarens namn, avs. namn här ifrån Sverige etc, så det ska nog gå relativt lätt att luska ut vilka dessa tjuvar är.
2008-03-03, 14:04
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdag
Mitt DXM har fortfarande inte kommit från BZP, efter tre månaders väntan, läs några sidor bak för mer ingående info... Nu har jag bestämt mig för att om det inte kommer om någon dag så är det slut på alla trevliga mail, dvs jag kommer att kräva varenda öre tillbaka, och om jag inte får det så tänker jag anmäla dom. Jag har ju kvar alla mail från dom samt bevis på korrekt inbetalning till kontot dom angav, kontoinnehavarens namn, avs. namn här ifrån Sverige etc, så det ska nog gå relativt lätt att luska ut vilka dessa tjuvar är.

Jag fick sakerna från dem.. Sen om det var dxm eller någon annan skit dom hade överflöds av kan jag inte säga säkert. Dock fick jag och en polare inga effekter alls på 1 g var. Så man blir lite fundersam.
2008-03-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serdumånen
Jag fick sakerna från dem.. Sen om det var dxm eller någon annan skit dom hade överflöds av kan jag inte säga säkert. Dock fick jag och en polare inga effekter alls på 1 g var. Så man blir lite fundersam.

Det lät ju riktigt illa. Vad hände egentligen med Gold-drugs? Beställde senast 50 gram därifrån för några månader sedan, och det kom fram rel. i tid och var riktigt dunderbra, men nu blir man ju skickad till BZP om man klickar sig in på deras sida. Man kan ju tro att det var samma personer bakom iom det, men det verkar ju inte så med tanke på hur jävligt detta är. Säg mig, kära FB:are, vad fan gör man i min situation?
2008-03-03, 15:39
Medlem
bzp

Onsdag, Jag gör gärna en gemensam polisanmälan med dig. Jag har
inte heller fått någonting ännu. Ordern påstås ha skickats för
nästan två veckor sedan. Skitsnack, jag har inte sett av
någonting.
2008-03-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medioker
Onsdag, Jag gör gärna en gemensam polisanmälan med dig. Jag har
inte heller fått någonting ännu. Ordern påstås ha skickats för
nästan två veckor sedan. Skitsnack, jag har inte sett av
någonting.

Mm, kan vara bra att ha lite påbackning. Hur mycket ungefär hade du beställt för?

Har iaf mailat dom och meddelat om allvaret i det hela, väntar på deras svar nu i någon dag sen är det dags att göra något åt det, gör gärna detsamma ni som väntat men inte fått något. Fan alltså, över 3000 kronor i sjön... Gröna my ass.
Senast redigerad av Onsdag 2008-03-03 kl. 15:58.
2008-03-03, 16:02
Bannlyst
yeppp

jag har ej fott mitt paket häller jag ska anmäla dem med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in