2008-03-07, 08:14
Medlem
totens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Fråga: Om man beställer en icke-klassad drog som hinner bli klassad innan dem har hunnit skicka ut den. Tror ni då att dem flesta skickar ut den ändå, skickar tillbaks pengarna eller ingetdera och låter dig få veta att "sån är branchen"? Bara något jag hjärnstormade över.
Jag tror "de stora" företagen skickar medans de små tar pengarna.
2008-03-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdag
Nyheter!

Fick ett mail av bzp inatt där dom bad så hemskt mycket om ursäkt över allt strul, samt att dom skrev att dom skulle skicka mina varor plus lite annat som plåster på såren idag och återkomma med kolli-ID. Vad tror ni, kan detta stämma? I fall det gör det är jag gladare än någonsin typ, annars så ja... Been there, done that. Bara att hålla tummarna.

Det skulle ha skickats igår, samt att dom lovade mig kolli-nr igår eftermiddag, fortfarande inte fått ett skit... Så det lutar mot anmälning för dessa lurendrejare.
2008-03-07, 11:48
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Så det lutar mot anmälning för dessa lurendrejare.

Jomen visst, förstöra för dom som får sina paket?
2008-03-07, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Jomen visst, förstöra för dom som får sina paket?

Jahaja, om du hade blivit lurad på flera tusen plus flera andra så ska man skita i det för att någon tidigare fått sitt paket? Idiot.

Om du inte följt med tidigare i tråden så kan jag ju upplysa dig om att jag, som beställde i slutet av december för flera tusen, samt några andra här har blivit blåsta. Vem är det som är ?
Senast redigerad av Onsdag 2008-03-07 kl. 11:54.
2008-03-07, 11:56
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Jahaja, om du hade blivit lurad på flera tusen plus flera andra så ska man skita i det för att någon tidigare fått sitt paket? Idiot.

Om du inte följt med tidigare i tråden så kan jag ju upplysa dig om att jag, som beställde i slutet av december för flera tusen, samt några andra här har blivit blåsta. Vem är det som är ?

ok, förstår om du är förbannad för att du förlorat så mkt, hade varit desamma, men tänk på att det leder säkert till snabbare klassning av vissa droger också, eller så ere ba jag som e ute å cycklar, men gör som du vill, de e upp till dig
2008-03-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medioker
Onsdag, de skrev åt mig också att mitt paket är skickat.
Deras trovärdighet är nära noll, det känns som om de försöker
köpa tid bara.

Köpa tid säger du? Till vad, att få in nya varor eller bara... allmänt?

PM:a gärna deras fullständiga mail till mig, alltså det du fick.
2008-03-07, 14:18
Medlem
Onsdag, jag tänker mig att de tänker "go out with a bang", som
någon spekulerade tidigare i tråden. Kanske få ner sidan och röja
spår. Vet inte egentligen. Känns bara onödigt att göra sådär...

Behöver inte pm:a, för mailet i sin helhet löd: "Det är skickat."
Vilket också kan betyda att de menar sig ha skickat det tidigare.
Jag skickade iaf tillbaka ett mail, för att få det förtydligat. Inget
svar ännu.
2008-03-07, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ipply
kolla igen då den e ju fan fortfarnade nere!!!!
Du pratar också om elefanten, eller hur? Det var uppe när jag skrev och är uppe nu. Har inte märkt att det varit nere någon gång.
2008-03-07, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medioker
Onsdag, jag tänker mig att de tänker "go out with a bang", som
någon spekulerade tidigare i tråden. Kanske få ner sidan och röja
spår. Vet inte egentligen. Känns bara onödigt att göra sådär...

Behöver inte pm:a, för mailet i sin helhet löd: "Det är skickat."
Vilket också kan betyda att de menar sig ha skickat det tidigare.
Jag skickade iaf tillbaka ett mail, för att få det förtydligat. Inget
svar ännu.

Dom ska fan inte få komma undan med sina jävla bedrägerier...

Kollar man på BZP nu går det heller inte att välja rekommenderat.. Alltså vad fan är detta. Jag har ju iaf alla mail, bekräftelser samt att det borde ju kunna koppla ihop dessa namn via domänägaren, på något vis.

Det är riktigt svårt att säga vad BZP egentligen försöker, men en sak är då säker: Kommer inte paketet nu som utlovat så lär någon få det hett om öronen, förr eller senare. Jag är inte i positionen att vifta bort flera tusen i sjön, plus att jag rent personligen stör mig på deras jävla sätt.
Senast redigerad av Onsdag 2008-03-07 kl. 15:06.
2008-03-07, 15:31
Medlem
e-frees avatar
Angående elefanten, ifall man tar det som skickas direkt ner i brevlådan, vad står det på brevet/paketet? Vill inte ha nåt för uppenbart, bor ju hemma fortfarande
2008-03-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av e-free
Angående elefanten, ifall man tar det som skickas direkt ner i brevlådan, vad står det på brevet/paketet? Vill inte ha nåt för uppenbart, bor ju hemma fortfarande
Det enda som kan avslöja är att det är stämplat i nedreländerna. Inga KNARK-märken.
2008-03-07, 15:45
Medlem
Fourth_eyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e-free

Det står bara att det är från Holland/Amsterdam, så du behöver inte oroa dig att det ska stå "KNARK" på brevet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in