2020-12-08, 05:53
Medlem
Alla har gått samman för att ta bort mig.med.polisens.hjälp dessutom, detta r helt sjukt jag är dessutom oskyldig. Någon måste uppmärksamma detta så det inte händer igen för dom går alla med på sin plan att få mig undanröjd det gäller en stad i Norrbotten.
2020-12-08, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newnameuknown
Alla har gått samman för att ta bort mig.med.polisens.hjälp dessutom, detta r helt sjukt jag är dessutom oskyldig. Någon måste uppmärksamma detta så det inte händer igen för dom går alla med på sin plan att få mig undanröjd det gäller en stad i Norrbotten.
Om du inte är omtyckt av ett helt samhälle, kanske det är du som gör något fel?
2020-12-08, 05:59
Medlem
Ring Aftonbladet, eller kanske hellre psykakuten! Polisen kanske kan ta in dig på en LOB?
2020-12-08, 06:04
Medlem
Handlar inte om något psyke jag ville bara få ut.ordet innan jag försvinner, dom har till o med spärrat mitt kort, som kort dvs
2020-12-08, 06:13
Medlem
Citat:
Handlar inte om något psyke jag ville bara få ut.ordet innan jag försvinner, dom har till o med spärrat mitt kort, som kort dvs

Äre inte de där bankirerna då? Ligger du inte lite efter med amorteringarna på kortet? Lånen och procenten vetu, så länge du betalar så är det lugnt och du får leva. Men slutar procenten komma in, då tar de bort dig.
2020-12-08, 06:16
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Panikångest måste vara gött.

OM du verkligen vill uppmärksamma detta innan du blir plockad så outar du dig själv med personnummer, stad m.m. så efterlevande kan spåra vad som hänt. Nu tror jag dock att du är lite vispig i kolan och inte vet vad du gör, så rekommenderar dig att hålla dina personuppgifter för dig själv.
2020-12-08, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Panikångest måste vara gött.

OM du verkligen vill uppmärksamma detta innan du blir plockad så outar du dig själv med personnummer, stad m.m. så efterlevande kan spåra vad som hänt. Nu tror jag dock att du är lite vispig i kolan och inte vet vad du gör, så rekommenderar dig att hålla dina personuppgifter för dig själv.

Visst är det så, men det vore verkligen ett totalt erkännande vilket motsäger hela sinnessjukdomen.
2020-12-08, 06:50
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeawolf
Visst är det så, men det vore verkligen ett totalt erkännande vilket motsäger hela sinnessjukdomen.
Knappast, del för att det inte är möjligt att tänka klart och rationellt men även då man kanske minns sitt habitualtillstånd och ger sig själv tvivel i sin subjektiva upplevelse av situationen. Däremot att lägga upp en plan på hur det skall ske med självoutning är inte konstigt, men att slutföra det kräver mer än psykisk sjukdom, det kräver övertygelse.
2020-12-08, 07:06
Medlem
Sesambiffs avatar
Jag begriper ingenting🤷‍♂️

Kan du inte försöka förklara lite vad det gäller?
Känns som nattmössan alltihop.
2020-12-08, 07:16
Medlem
Kom till Kalix.. Här är det grönt!
2020-12-08, 07:20
Avslutad
Fattar noll gör jag , vem alkoholiserar sig? Ville DU göra det eller din granne?
Varför skriver ts detta i aktuella brott och kriminalfall ?? Och vart finns länkar till fakta?
Senast redigerad av Fiddleback 2020-12-08 kl. 07:28.
2020-12-08, 07:20
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:

Ta det lugnt. Du är bara schizofren. Det är vanföreställningar av paranoid karaktär. Sök dig till vården, de kommer ta hand om dig.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in