• 1
  • 2
2020-12-07, 01:40
Medlem
irrelevants avatar
Den dagen Sverige får en riktig, konservativ regering med återvandringspolitik för samtliga muslimer (alla andra är välkomna om de har arbetsvisum eller är gifta med svenskar) kommer jag flytta tillbaka till Sverige.
Citera
2020-12-07, 02:06
Medlem
Gronladans avatar
Jag tänker på den underbara maten, de billiga drogerna och den nya, fräscha musiken de medbringar. Se det som ett spännande utbyte eller möte med nya människor. Vem vet, kanske din framtida dotter tar hem en afrikan en vacker dag, då kan du ju inte sitta och blackpilla dig hela dagarna! Se det som det Nya Sverige
Citera
2020-12-07, 04:24
Citat:
Ursprungligen postat av irrelevant
Den dagen Sverige får en riktig, konservativ regering med återvandringspolitik för samtliga muslimer (alla andra är välkomna om de har arbetsvisum eller är gifta med svenskar) kommer jag flytta tillbaka till Sverige.

Det är ju svårt att uppnå om folket väljer att fly.

Jag antar att det bästa man kan göra som nationalist / stolt Svensk i dagens samhälle är att arbeta på sig själv och göra sig förberedd inför framtiden, tro mig den kommer inte vara vacker. (även fast vi gått igenom så mycket skit, rätt sjukt faktiskt hur mycket vi låtit ske som våra förfäder hade nämnt som Sci-Fi) terrorbrott, oskyldiga Svenskar som blivit nerhuggna på Ikea för en blatte inte fick uppehållstillstånd, massor av unga Svenska män som blivit pissade på och misshandlade, kvinnor som blivit sexuellt trakasserade och våldtagna, helt jävla sinnessjukt när man scrollar tillbaka i minnet och tänker tillbaka på alla händelser där Svenskar varit offer.

Tänk att majoriteten av dessa brott hade ju kunnat undvikas och låt oss inte börja prata om vad bidragsbrott / blatte kriminella överlag m.m. kostar vårat samhälle.
Senast redigerad av SegPanda 2020-12-07 kl. 04:28.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in