2020-12-06, 16:55
Medlem
Hittade inget inlägg om detta men finns det får mod gärna ta bort.

En man som är anställd på en skola i växjö ska tydligen ha häktats i helgen som misstänkt för att ha smygfotat elever på skolan där han jobbar. han misstänks även för sexövergrepp.

Någon som vet vem mannen är? någon som vet mer om händelse? Vilken skola?

Här står det lite om om det https://alltombrott.se/skolanstalld-i-vaxjo-haktad-for-sexbrott/
Citera
2020-12-08, 06:56
Medlem
Han hade tidigare varit ledare för en idrottsförening, och där fick han sluta för att han var närgången. Växjö kommun fick information om hans beteende men trots det, fick han en tillsvidareanställning.

Källa: Smålandsposten

Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Hittade inget inlägg om detta men finns det får mod gärna ta bort.

En man som är anställd på en skola i växjö ska tydligen ha häktats i helgen som misstänkt för att ha smygfotat elever på skolan där han jobbar. han misstänks även för sexövergrepp.

Någon som vet vem mannen är? någon som vet mer om händelse? Vilken skola?

Här står det lite om om det https://alltombrott.se/skolanstalld-i-vaxjo-haktad-for-sexbrott/
Citera
2020-12-10, 17:45
Medlem
Incendios avatar
Homofil C*lin Lindbl*m är det vi talar om.... Han ska ha fotat runt bland ungarna både i gympasalen och ute på skolgården. Jag har barn på skolan och är bekant med barn som blivit fotade.
Citera
2020-12-11, 23:21
Medlem
Ett jävla äckel.
Citera
2020-12-11, 23:49
Medlem
Knobelsdorffs avatar
https://m.facebook.com/c*lin.lindblom

Verkar som ytterligare nån hbtq krigare i farten när det gäller misstänkt pedofilibrott.

HBTQ rörelsen har ett otroligt starkt fäste i Växjö och prideparaden är heligare än något annat evenemang. Totalstopp i trafiken i stan när de ska gå och piska varandra med dildosar och läderstövlar medan förvirrade mammor går med barnvagnar i lämmeltåget.

Koppling till Federleyhärvan?
Citera
2020-12-16, 19:50
Medlem
Incendios avatar
Rektor Bengt B*rnliden strikes again(han är tidigare nämnd på flashback btw). Från ett av de berörda barnens föräldrar har jag fått höra att rektorn mycket riktigt kände till Colins tidigare förehavanden, men rektorn valde att anställa honom ändå pga personalbrist.

*= o
Citera
2020-12-17, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Rektor Bengt B*rnliden strikes again(han är tidigare nämnd på flashback btw). Från ett av de berörda barnens föräldrar har jag fått höra att rektorn mycket riktigt kände till Colins tidigare förehavanden, men rektorn valde att anställa honom ändå pga personalbrist.

*= o

Bengt Bornliden figurerar i andra trådar och han ska bla varit nära att anställa en Benny Vairagi från Linneryd som är dömd för barnsexbrott.
Det stoppades av personal som kände igen honom.

Gällande Collin så slank den anställningen igenom.
Bornliden-hadenbergh är en allt annat än lämplig rektor.
Han togs tex av en fartkameror. Men nekade och blev dömd i domstol. Allas rätt att neka, men är man rektor borde man kanske fokusera på annat.

Värst är hans extrema politiska profil.
Hela skolan har blivit PRIDE och det är tragiskt.

Kopplingar pride och pedofiler har minst sagt stärkts sista tiden.
Citera
2020-12-17, 06:02
Medlem
Googlar man c*lins namn kommer hans linkdin profil upp resurslärare/förskolelärare. Jag må vara av gamla skolan men är alltid misstänksam mot män som väljer att jobba i förskolan. Lärare absolut men varför vill de jobba med de minsta barnen.
Hade utan tvekan tagit en volta för mina barn om de skulle blivit utsatta för övergrepp.
Hur skulle ni agera?
Citera
2020-12-17, 13:19
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albert.S
Googlar man c*lins namn kommer hans linkdin profil upp resurslärare/förskolelärare. Jag må vara av gamla skolan men är alltid misstänksam mot män som väljer att jobba i förskolan. Lärare absolut men varför vill de jobba med de minsta barnen.
Hade utan tvekan tagit en volta för mina barn om de skulle blivit utsatta för övergrepp.
Hur skulle ni agera?
Inte göra något som gjorde att jag riskerade att inte kunna vara där för mutt barn i alla fall. Då blir ju barnet dubbelt drabbad.
Citera
2020-12-17, 13:24
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snajjdaren
Bengt Bornliden figurerar i andra trådar och han ska bla varit nära att anställa en Benny Vairagi från Linneryd som är dömd för barnsexbrott.
Det stoppades av personal som kände igen honom.

Gällande Collin så slank den anställningen igenom.
Bornliden-hadenbergh är en allt annat än lämplig rektor.
Han togs tex av en fartkameror. Men nekade och blev dömd i domstol. Allas rätt att neka, men är man rektor borde man kanske fokusera på annat.

Värst är hans extrema politiska profil.
Hela skolan har blivit PRIDE och det är tragiskt.

Kopplingar pride och pedofiler har minst sagt stärkts sista tiden.
Jag håller väl inte riktigt med om att det är så illa. Rektorn är otroligt inkompetent och nog märks hans överklass-kommunist-åsikter tydligt, men det är inte så att hans åsikter genomsyrar hela skolan. Vi har exempelvis fått igenom att vår dotter inte behöver delta i pride-veckan om hon inte själv vill. Hittills har hon inte velat och det har inte varit några problem. Rektorn vet vilka vi är då vi varit på honom mycket om stöket och våldet som förekommit på skolan, så nog hade han kunnat både kommentera och sätta dit oss om han ville.
Citera
2020-12-30, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag håller väl inte riktigt med om att det är så illa. Rektorn är otroligt inkompetent och nog märks hans överklass-kommunist-åsikter tydligt, men det är inte så att hans åsikter genomsyrar hela skolan. Vi har exempelvis fått igenom att vår dotter inte behöver delta i pride-veckan om hon inte själv vill. Hittills har hon inte velat och det har inte varit några problem. Rektorn vet vilka vi är då vi varit på honom mycket om stöket och våldet som förekommit på skolan, så nog hade han kunnat både kommentera och sätta dit oss om han ville.

B*rnliden ... den knullande busschauffören, minns jag rätt så hittade några elever honom på någon skola när han satte på någon i ett förråd. det här är en högst inkompetent kille som fick en rektorstjänst efter att ha körtbuss i 20 , jobbat några terminer som slöjdlörare efter att blivit anställd av sin svåger på Bergundaskolan och efter att ha legat med rektorn på Fagrabäckskolan blev han erbjuden en rektorstjänst, vilket facket var emot. på Fagrabäckskolan ställde han och den dåvarande rektorn till det så att halva personalen försvann, sen var han en runda på Hovshaga och glänste med sin okunskap. Han lyckades även där med konsten att få folk att säga upp sig, därefter kom han kom till Braås och höll på att att åka på stryk av föräldrar på den lokala puben. jag trodde att han fått sparken, men han håller alltså på än. jag kände honom när vi var yngre och då var han långt ifrån PK, minns honom som en glad men stöddig , men att växjö anställer rektorer med träteknisk utbildning säger ju en del om hur de ser på skolorna. Med en stöddig kuk kan man alltså komma långt. Det skulle vara jäkligt kul att höra med mer skvaller, då han finns i diverse trådar här på FB
Citera
2022-01-15, 16:05
Medlem
Finns en hel del konstigt med denna mannen.

1. Han anställde Collinpedofilen.

2. Han är kompis med Benny vairagi från linneryd och sägs ha försökt anställa honom.

3. Han är med och drivet på transtokerierna med Eleven Bamse. (Tvillingarna Bob på svt)

4. Hans fru har förstört fagrabäck. Var en bra skola, nu kommunens sämsta. Satsat mycket på mångfald. Jobbat för integration mellan svenskar och muslimer. Slutat med personrån osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in