• 4
  • 5
2020-12-07, 10:34
Medlem
Tremendouslys avatar
Hassan kan ju börja med att ta Simborgarmärket. Helst kan han ju ta och sticka från Sverige. Vi behöver inte en till "Hassan"...Ett arabland kan jag föreslå att han drar till. Där han hör mer hemma.
Citera
2020-12-07, 10:51
Medlem
Beatriceaurores avatar
Kan han simma? T.ex.

Åtta år i Sverige och kan inte tala korrekt svenska?
Nää...
Citera
2020-12-07, 12:15
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Hassan kan ju börja med att ta Simborgarmärket. Helst kan han ju ta och sticka från Sverige. Vi behöver inte en till "Hassan"...Ett arabland kan jag föreslå att han drar till. Där han hör mer hemma.

Afghanen bör testa Saudiarabien men troligen kommer denne inte in.
Citera
2020-12-07, 12:56
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Först skall han klara Svenska. Den dåliga Svenska som han prata i video är inte ok.
Med den dåliga grammatik du har är detta säkert egenupplevt. Tack för infon.
Citera
2020-12-07, 16:22
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Kan han simma? T.ex.

Åtta år i Sverige och kan inte tala korrekt svenska?
Nää...

Hör inga större fel på hans svenska. Visst han har dialekt och pratar säkerligen inte lika bra svenska som en helsvensk men han talar betydligt bättre svenska än araber och afrikaner i förorten som är födda i Sverige. Dessutom har han bara varit i landet i åtta år.
Citera
2020-12-07, 16:25
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Hör inga större fel på hans svenska. Visst han har dialekt och pratar säkerligen inte lika bra svenska som en helsvensk men han talar betydligt bättre svenska än araber och afrikaner i förorten som är födda i Sverige. Dessutom har han bara varit i landet i åtta år.

Riktigt dålig svenska efter 8 år, och den idioten ska du ha som polis? Äru go i huvet ällär?
Han kan dra, du kan följa med ditt husdjur ut.

Bäst så. Win-win-win.
Hassan får komma hem till sitt land och kan med sina nya färdigheter bli Polis i Afghanistan, du får leva i en kultur som passar dig bättre och Sverige blir av med en dyr kostnadspost i form av Hassan.

Make it happen JarJarAdams.
Citera
2020-12-07, 16:31
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Riktigt dålig svenska efter 8 år, och den idioten ska du ha som polis? Äru go i huvet ällär?
Han kan dra, du kan följa med ditt husdjur ut.

Bäst så. Win-win-win.
Hassan får komma hem till sitt land och kan med sina nya färdigheter bli Polis i Afghanistan, du får leva i en kultur som passar dig bättre och Sverige blir av med en dyr kostnadspost i form av Hassan.

Make it happen JarJarAdams.

Har inte nämnt något om huruvida han är lämplig som polis eller ej men nej, jag tycker inte han är lämplig som polis men det är inga större fel på hans svenska utifrån det lilla man fick höra i inslaget.
Citera
2020-12-07, 16:58
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaraxacumVulgare
Är det bara afghaner i den kön? Media har gett mig den bilden, men i verkligheten vet jag att det finns invandrare från andra länder än Iran/Afghanistan.
Varför är det alltid mest synd om afghaner?

Det verkar så, kanske inte alla men väldigt många.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in