2006-05-17, 14:37
Medlem
rezzs avatar
Ja, har kollat diverse alternativ men vet inte hur jag skall göra..

(Det är nästan hopplöst att flytta från moneybookers till en annan site och sedan till Neteller, då de flesta kräver att man skall ha gjort en insättning via Neteller för att kunna ta ut till det kontot. )

Och, jag har inga pengar på mitt Neteller-konto.
Citera
2006-05-17, 15:34
Medlem
rezzs avatar
flashback, jag vet att någon av er har svaret..
Citera
2006-05-17, 15:59
Bannlyst
partypoker går att ta ut till neteller utan att ha tatt in den vägen, jag tror de tar moneybookers men kommer inte ihåg
Citera
2006-05-17, 16:54
Medlem
rezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeduck
partypoker går att ta ut till neteller utan att ha tatt in den vägen, jag tror de tar moneybookers men kommer inte ihåg

Jag har haft problem med dom, jag har precis lyckats få ut mina pengar efter att ha pratat ca 10ggr med deras support...

Det blev något error, när jag skulle ta dem till Neteller, så därför tog ja dem till moneybookers...

Så tyärr den möjligheten går inte..
Citera
2006-05-17, 17:06
Medlem
JGGs avatar
Kompis, som jag förstår så vill du förflytta dina pengar från moneybookers till Neteller? Gör så här, öppna ett konto hos www.betonbet.com och sätt in med moneybookers, sedan tar du ut till neteller. Enda avgiften blir då du skickar med moneybookers till betonbet.
Citera
2006-05-17, 17:34
Medlem
rezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGG
Kompis, som jag förstår så vill du förflytta dina pengar från moneybookers till Neteller? Gör så här, öppna ett konto hos www.betonbet.com och sätt in med moneybookers, sedan tar du ut till neteller. Enda avgiften blir då du skickar med moneybookers till betonbet.

Går det? Behöver man inte sätta in via Neteller för att kunna ta ut?
Citera
2006-05-17, 18:40
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezz
Går det? Behöver man inte sätta in via Neteller för att kunna ta ut?

Som jag vet, Nej. Men fråga gärna deras live-support så jag inte behöver känna mig skyldig. För övrigt så brukar Neteller uttag hos betonbet gå jätte snabbt.
Citera
2006-05-17, 21:29
Medlem
rezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGG
Som jag vet, Nej. Men fråga gärna deras live-support så jag inte behöver känna mig skyldig. För övrigt så brukar Neteller uttag hos betonbet gå jätte snabbt.

Nu har jag pratat med deras support, och nej det går inte.. Finns det någon annan site som har denna möjlighet?
Citera
2009-03-23, 23:31
Medlem
Har en liknande fråga.

Finns det någon pokerklient där man kan göra ett uttag till sitt moneybookerskonto utan att ha gjort en insättning via moneybookers?
Citera
2011-05-13, 13:25
Medlem
bump av en gammal tråd men är det någon som har ett bra alternativ för göra nedan quote?

Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Har en liknande fråga.

Finns det någon pokerklient där man kan göra ett uttag till sitt moneybookerskonto utan att ha gjort en insättning via moneybookers?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in