2020-12-06, 02:11
Medlem
Tjena! Sitter just nu i soffan och känner
Mig hyfsat lugn.

Men dragit både amfetamin och kola och Texas och de känns som hjärtat slår svinsnabbt. Känner mig ändå ganska lugn psykiskt. Är de något att va orolig över?
Citera
2020-12-06, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldDirtyBastard
Mig hyfsat lugn.

Men dragit både amfetamin och kola och Texas och de känns som hjärtat slår svinsnabbt. Känner mig ändå ganska lugn psykiskt. Är de något att va orolig över?

Antagligen inte så många som vet vad Texas är.

Och kvaliteten på de andra två substanserna är oftast så låga i det här landet att det är både dyrt och svårt att drabbas av något som närmar sig en överdos.

Kola kan du ju skippa i fortsättningen. Ta en redbull istället. Där står det på baksidan vad du får i dig. Även priset är rimligare.. ruset är dock detsamma.
Citera
2020-12-06, 02:19
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Vad är texas? Av tjack och kola är det väl bara normalt att få ökad puls.
Citera
2020-12-06, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leira
Antagligen inte så många som vet vad Texas är.

Och kvaliteten på de andra två substanserna är oftast så låga i det här landet att det är både dyrt och svårt att drabbas av något som närmar sig en överdos.

Kola kan du ju skippa i fortsättningen. Ta en redbull istället. Där står det på baksidan vad du får i dig. Även priset är rimligare.. ruset är dock detsamma.

Jag råka nog autocorrecta, Texas finns inte. Utan Bara kola och tjack. Saken är att tjacket var ganska dåligt, så jag är lite orolig att där är något annat ämne i de som reagerar dåligt på
Kola.
Citera
2020-12-06, 02:23
Medlem
UnknownJunkies avatar
Första tanken, fyfan va gött. själv sitter jag bara på affe... fast de är ju natt 3 så hallisarna tar sig bra nu,
Lycka till, MEN drick en glas vatten eller 2... svepa asså, gärna svalt vatten dårå... inte varmvatten, de smakar skit.
De kan få ner pulsen på dig, sätt dig ner sen å håll käften och softa och njut.

Skål på er grabbar/tjejer
Citera
2020-12-06, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownJunkie
Första tanken, fyfan va gött. själv sitter jag bara på affe... fast de är ju natt 3 så hallisarna tar sig bra nu,
Lycka till, MEN drick en glas vatten eller 2... svepa asså, gärna svalt vatten dårå... inte varmvatten, de smakar skit.
De kan få ner pulsen på dig, sätt dig ner sen å håll käften och softa och njut.

Skål på er grabbar/tjejer

Du har helt rätt. Man överdriver oftast sina egna tankar. På xtc och keta och annat får
Jag aldrig någon ångest eller pulsfixering. Men just idag, så får jag. På mildare grejer
Citera
2020-12-06, 03:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Du har helt rätt. Man överdriver oftast sina egna tankar. På xtc och keta och annat får
Jag aldrig någon ångest eller pulsfixering. Men just idag, så får jag. På mildare grejer

Får mig att tänka på:
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark…

Sedan kan det bli värre. Men som sagt ta och drick en massa vatten (inte gå overkill på det heller, bara bra med vatten), sedan käka bra också så blir det bättre när just den här dagen är över.
Senast redigerad av Zaedrews 2020-12-06 kl. 03:26.
Citera
2020-12-06, 03:27
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:

Hur går det för min tappre krigare?
Citera
2020-12-06, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownJunkie
Hur går det för min tappre krigare?

Det känns bättre. Jag har fortfarande hög puls men ingen oro direkt längre.

Jag har diabetes typ-1. Kan va de som spökar trots att sockret ligger bra. Har hört att diabetes inte ska påverka nämnvärt.

Tack för hjälpen alla.
Citera
2020-12-06, 04:25
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:
Det känns bättre. Jag har fortfarande hög puls men ingen oro direkt längre.

Jag har diabetes typ-1. Kan va de som spökar trots att sockret ligger bra. Har hört att diabetes inte ska påverka nämnvärt.

Tack för hjälpen alla.

ta det lugnt du grabben det går fint de där, me se till att du har polare som ringer ambulans om skulle ramla ihop någon gång.
Ingen garanti att du skulle torska, jag känner flera som kommit undan med läkarbesök utan polisanmälan.

Lite fördelar finns det ju med en överbelastad sjukvård.

Men nu är det dags för mig att ta en jävel till.
Frid åt er alla.
//Junkie
Citera
2020-12-06, 12:17
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Får mig att tänka på:
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark…

Sedan kan det bli värre. Men som sagt ta och drick en massa vatten (inte gå overkill på det heller, bara bra med vatten), sedan käka bra också så blir det bättre när just den här dagen är över.

Haha ja, det var nästan framställt som en liten dikt. Vad fan är Texas förresten? Någon jävla bajenskit?

Ontopic: Det är lugnt, du är lite stressad bara.
Citera
2020-12-18, 23:09
Medlem
Citat:
Mig hyfsat lugn.

Flera dagar senare, gissar på att du mår prima.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in