2021-01-17, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ashgrytrhtfdfd
tycker bara det är konstigt att det har sagts att det inte filmades och att det fanns ingen video, när det tydligt finns en. vi kanske inte har fått hela videon på m när han springer på smalspåret? det kanske saknas något, det är lustigt. det som hände för ett år sen känns inte lika relevant som sista videon på han levande men du kanske har en agenda du vill trycka fram. man är ju anonym allteftersom.
Det har hela tiden sagts att han fastnade på bild/ i en filmsekvens på smalspåret. Det har tidigare varit prat om att det var en övervakningskamera som gick igång. Ok, nu visade det sig att det var en person som stod och filmade. Själva innehållet är dock inget nytt.
Citera
2021-01-17, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottetrotte
Det har hela tiden sagts att han fastnade på bild/ i en filmsekvens på smalspåret. Det har tidigare varit prat om att det var en övervakningskamera som gick igång. Ok, nu visade det sig att det var en person som stod och filmade. Själva innehållet är dock inget nytt.

Då har vi egentligen ingenting att gå på förutom en gammal video på ett slagsmål och en video samma kväll som han försvann som inte visar jättemycket.
Citera
2021-01-17, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottetrotte

Jag undrar dock vad du baserar din teori på att M var narkotika påverkad och inte vettskrämd. Skillanderna är riktigt små och det kan nog inte du veta. På videon springer han ifrån något eller iväg.
Citera
2021-01-17, 09:28
Medlem
toblemonas avatar
Ingen som sparade ner bilderna och kan lägga upp dem någonstans?
Citera
2021-01-17, 09:29
Medlem
cordelias avatar
Inte så mycket nytt med de nya filmerna men intressant iof och visar en sida vi i tråden inte kände till i fullo. Kanske.
Jag har tänkt att mobilen lämnade han pga visste att mamman spårade den. Kan kläderna handla om samma orsak fast gentemot vännerna? Han ville smyga ut en stund men ville att de skulle tro att han var kvar nånstans i huset? Påverkad hjärna förstås men kanske tänkte han så?
Citera
2021-01-17, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Inte så mycket nytt med de nya filmerna men intressant iof och visar en sida vi i tråden inte kände till i fullo. Kanske.
Jag har tänkt att mobilen lämnade han pga visste att mamman spårade den. Kan kläderna handla om samma orsak fast gentemot vännerna? Han ville smyga ut en stund men ville att de skulle tro att han var kvar nånstans i huset? Påverkad hjärna förstås men kanske tänkte han så?

Falskt kolla första sidan, faktan står där.
Citera
2021-01-17, 09:33
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Falskt kolla första sidan, faktan står där.
Jag har läst större delen av tråden, vet att han sa ”jag drar nu” men det kanske inte stämmer?
Citera
2021-01-17, 09:38
Medlem
Citat:
Dennis är nog den som får stryk men jag vet inte riktigt. Från vad jag kunnat se.

Har fattat det som att det är M som ligger ner????
Citera
2021-01-17, 09:42
Medlem
Citat:
Jag undrar dock vad du baserar din teori på att M var narkotika påverkad och inte vettskrämd. Skillanderna är riktigt små och det kan nog inte du veta. På videon springer han ifrån något eller iväg.
Det är inte min egen teori. Det har radats upp här i tråden i den sammanställning av det som har hänt under kvällen. Det är mer eller mindre bekräftat att det har förekommit narkotika.
Citera
2021-01-17, 09:46
Medlem
Falirakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andath
Ursprungligen postat av killerqueenmatte
Många av vännerna som har plattformen VSCO där man kan lägga ut bilder. Hittade denna:
https://vsco.co/denisconstantiin/med...1c563e0d6f08da

Postad den 29 december. Den andra bilden längst ner - är det M eller D?

Dessa

Med detta kan vi ju iallafall konstatera att Denis läser tråden, gick fort för bilderna att försvinna.

Det ligger en hund begraven här...
Citera
2021-01-17, 09:47
Medlem
westrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faliraki
Med detta kan vi ju iallafall konstatera att Denis läser tråden, gick fort för bilderna att försvinna.

Det ligger en hund begraven här...

vad vinner han på radera saker om han är oskyldig?
Citera
2021-01-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andath
Det tänkte jag med på, springer M från nån som bor på Sm*lsp*r*t ? Har M råkat förstöra något för någon och någon som bor där jagar honom ??!
Tror flickan som filmade vet mer !
Var det inte någon som bodde på den gatan som var känd för att vara ett riktigt svin ?! Står väl i början av tråden har jag för mig.
Håller med någon tidigare, det ser verkligen ut som M har en vit skjorta, nån borde ju kunna köra filmen sakta bit för bit.

Jag tror att han förstörde något eller så va det något annat hände för att han blev så rädd och sprang iväg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in