Citat:
Ursprungligen postat av
AnythingGoes
Då skulle du bara veta vad folk sysslade med i romerska riket.
Antar att de rika hade orgier. Troligtvis med prostituerade inblandat. Inte så bra det heller. Idag är det tinder/krogen, byta partners eller ha swingerpartyn med bukkake och skit som gäller.
Räcker med att kolla på fråga olle vad sjuka i huvudet alla är egentligen. Sedan allt detta porrtittande och felaktig syn på hur sex går till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fluxlist
Du är något på spåren. Dagens ungdomar verkar ha en helt snedvriden syn på sex. Dagens samhälle är för fokuserat på det ytliga och man går miste om det djupa både i relationer och i andra sammanhang. Vet unga som inte kan få till en stabil relation eftersom att tjejen är rädd för att binda sig och killen mest vill knulla och inget mer.
Båda könen verkar väldigt ytliga idag men nu är jag förbi den tiden. Hela samhället är uppbyggt kring status, sociala medier, perfekta kroppar, "smutsigt" sex utan känslor?
Det är så himla accepterat och lättillgängligt. Det ska sugas, knullas hårt, analt. Man glömmer bort den emotionella biten.
Jag vet inte det är bara den känslan jag får. Världen vore en bättre plats utan porr och skapade fetischer ur porren pga att vi inte tänder på normala saker längre.
Jag kan bara säga hur jag reagerat på att vara celibat ett år. Man ser världen helt annorlunda verkligen. Det är som ett beroende. Min hypotes är att alla är beroende pga det sjuka sexuella beteendet vi matar varandra med.