2022-02-11, 09:50
Medlem
RollonHomies avatar
Anders Borg och Dominika Peczynski kanske?
Citera
2022-02-11, 10:10
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Roger Melin är ett svin. I swingers kretsar kommer du hitta gränslösa människor med djup psykologisk problematik.
så att du vet
i swingerskretsar blir du icke önskad om du är ett svin eller inte visar respekt, du åker fort ut och ryktet går fort om det finns par/ män / kvinnor inte sköter sig

så sluta pojkgissa hur det går till i swingerskretsar
Citera
2022-02-11, 10:10
Medlem
lakritcs avatar
Ann Heberlein och Erik van der Heeg.
Citera
2022-02-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
så att du vet
i swingerskretsar blir du icke önskad om du är ett svin eller inte visar respekt, du åker fort ut och ryktet går fort om det finns par/ män / kvinnor inte sköter sig

så sluta pojkgissa hur det går till i swingerskretsar
Jag vet nada om swingerskretsar, tack och lov. Jag vet däremot att RM är ett svin och har kraftiga swingersrykten runt sig. Skillnaden på en apa och RM är liten.
Citera
2022-02-15, 22:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Jag vet nada om swingerskretsar, tack och lov. Jag vet däremot att RM är ett svin och har kraftiga swingersrykten runt sig. Skillnaden på en apa och RM är liten.
Melin har väl aldrig förnekat detta? Han kom ut för många år sedan. Men han behöver inte vara med i någon klubb, de kanske byter fruar med vänner och bekanta? Å andra sidan kanske han är ett svin som person men sköter sig på en klubb?
Citera
2022-02-15, 23:50
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Melin har väl aldrig förnekat detta? Han kom ut för många år sedan. Men han behöver inte vara med i någon klubb, de kanske byter fruar med vänner och bekanta? Å andra sidan kanske han är ett svin som person men sköter sig på en klubb?
det brukar skina igenom ganska fort, om du uppträder på ett dåligt sätt, skapar drama eller problem, inte är pålitlig etc, ryktet går fort på diverse forum och tillslut så vill ingen träffa dig, men visst kan man vara ett svin privat men trevlig när du ligger runt, just för att bli välkommen tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in