2020-12-01, 00:28
Medlem
smutsigdisks avatar
Såg precis min hund vingla in till mittrum i slowmotion utan att lyfte blicken när jag pratar med honom. Gick han i sömnen tro? Är det någon som vet om hundar kan gå i sömnen?
Citera
2020-12-01, 00:49
Medlem
Kanske, eller också var han så trött att han hamnat i det välkända zombietillståndet där jag själv brukar befinna mig strax innan jag somnat eller strax efter jag vaknat.
Citera
2020-12-01, 00:53
Medlem
yz44s avatar
Är okänt om hundar går i sömnen så förmodligen inte.
De kan däremot visa tecken på sömnbrist.
Citera
2020-12-01, 00:54
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Oh ja visst kan de det

https://youtu.be/10tcxkW72ac
Citera
2020-12-01, 02:16
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Oh ja visst kan de det

Intressant, har sett dom springa liggande men aldrig rest sig, drömmer gör dom ju ofta.
Citera
2020-12-01, 03:34
Medlem
Är det inte konstigt att detta fenomen är så vanligt bland människor men inte djur? eller vi kanske drömmer mer?
Citera
2020-12-01, 06:25
Medlem
Jag har sett hundar som drömmer. Tassarna rycker o det voffas i sömnen. Så varför skulle de inte kunna gå i sömnen?
Citera
2020-12-01, 19:43
Medlem
smutsigdisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Oh ja visst kan de det

Det va det roligaste jag sett, visade filmen för hela familjen och skrattar fortfarande.
Citera
2020-12-01, 19:44
Medlem
smutsigdisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Jag har sett hundar som drömmer. Tassarna rycker o det voffas i sömnen. Så varför skulle de inte kunna gå i sömnen?

Tänker också det, men blir lite förvånad att jag haft hund i 9 år och det är första gången jag ställer mig den frågan.
Citera
2020-12-01, 19:48
Medlem
smutsigdisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GUBBKUKEN
Kanske, eller också var han så trött att han hamnat i det välkända zombietillståndet där jag själv brukar befinna mig strax innan jag somnat eller strax efter jag vaknat.

haha känner igen det tillståndet lyckas dra mig till sånna människor, alla mina vänner har den fantastiska egenskapen. Våran relation når aldrig tidigare än kl.12 på morgonen inte för att jag har något emot det men aja.
Citera
2020-12-01, 19:52
Medlem
smutsigdisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Intressant, har sett dom springa liggande men aldrig rest sig, drömmer gör dom ju ofta.

Ja så underskattat för den delen också det är väldigt roligt att kolla på. Trötta djur generellt är ju väldigt kul. Tror jag ska sätta mig och kolla på någon tired animals compilation. Nyårslöfte, sluta underskatta trötta djur.
Citera
2020-12-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smutsigdisk
haha känner igen det tillståndet lyckas dra mig till sånna människor, alla mina vänner har den fantastiska egenskapen. Våran relation når aldrig tidigare än kl.12 på morgonen inte för att jag har något emot det men aja.

ha ha! välkommen till sengångargänget!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in