2022-06-08, 09:29
Medlem
slagskotts avatar
Vilken jävla whitetrash-kanal, jag rodnar över hur programledaren beter sig, Hon ser och uppträder bitchigt och dialekten hjälper inte heller.
Om man appelerar mot en upprorisk mopedungdom som sitter på pojkrummet med en stor Sverigeflagga på väggen så träffar man nog helt rätt men det borde vara för oss vuxna
Citera
2022-06-08, 20:41
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Vilken jävla whitetrash-kanal, jag rodnar över hur programledaren beter sig, Hon ser och uppträder bitchigt och dialekten hjälper inte heller.

Om man appelerar mot en upprorisk mopedungdom som sitter på pojkrummet med en stor Sverigeflagga på väggen så träffar man nog helt rätt men det borde vara för oss vuxna

Är du säker på att du tittar på rätt kanal å inte på SVT?
Vem är det du rodnar över eftersom hon beter sig både ser och uppträder bitchigt och dialekten hjälper inte heller.
Citera
2022-06-08, 21:05
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Är du säker på att du tittar på rätt kanal å inte på SVT?
Vem är det du rodnar över eftersom hon beter sig både ser och uppträder bitchigt och dialekten hjälper inte heller.

Jag ser på svensk tv en gång per år, den förste söndagen i mars
Citera
2022-06-17, 20:47
Avslutad
På ett sätt är det beundransvärt hur den redaktionen överhuvudtaget orkar hålla humöret uppe. Trots att de knappast har nånting att säga till om.

Det är inte utan att man blir en gnutta orolig för hur de kommer överleva mentalt om det inte blir regeringsskifte. De blir väl tvungna att sjukskriva sig.

Själv har jag iallafall gett upp tanken på regeringsskifte.
Senast redigerad av Grus-Olle 2022-06-17 kl. 20:50.
Citera
2022-06-17, 21:01
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
På ett sätt är det beundransvärt hur den redaktionen överhuvudtaget orkar hålla humöret uppe. Trots att de knappast har nånting att säga till om.

Det är inte utan att man blir en gnutta orolig för hur de kommer överleva mentalt om det inte blir regeringsskifte. De blir väl tvungna att sjukskriva sig.

Själv har jag iallafall gett upp tanken på regeringsskifte.

Vi är nog många som kommer känna en desperation om de vänsterliberala behåller makten. Det enda vi kan hoppas på då är att ta över många kommuner och kanske några landsting.
Citera
2022-06-18, 12:57
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Othiaz
Varför fick Roger Sahlström kicken? Hans jobb som låg ute på SD för någon vecka sen? Varför försvann han från twitter facebook instagram?

Är det Roger som filmar och intervjuar här? Låter det inte som han? https://www.youtube.com/watch?v=HQdzWDYrEiY
Citera
2022-06-18, 20:11
Medlem
Om dem vill framställa sig själva som en seriös nyhetskanal och upprätta någon form av professionalitet bör dem byta ut skånskan Rebecka.
Tycker det är så uppenbart att hon enbart är med för att hon är ett snyggt ansikte för dem rasistiska, gubbsjuka och ensamma männen som kollar.
Extremt omogen som fnittrar under "seriösa" diskussioner, beter sig oseriöst osv osv. Är även intressant att se hennes debatt mot Rebecka ifrån "Tjafs" som totalt kör över henne med sakliga argument medans Rebecka från Riks använder härskartekniker och använder enbart SD-floskler och uppenbart har väldigt dålig koll.
Dem bör även se över sitt kommentarsfält om dem vill framstå som seriösa. Det enda som kommenteras är Lasse eller Bengt som bittert sitter hemma och tjurar över hur samhället förändrats och kommentarer samma rasistiska nonsens på varje video.
Citera
2022-06-18, 21:29
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Om dem vill framställa sig själva som en seriös nyhetskanal och upprätta någon form av professionalitet bör dem byta ut skånskan Rebecka.
Tycker det är så uppenbart att hon enbart är med för att hon är ett snyggt ansikte för dem rasistiska, gubbsjuka och ensamma männen som kollar.
Extremt omogen som fnittrar under "seriösa" diskussioner, beter sig oseriöst osv osv. Är även intressant att se hennes debatt mot Rebecka ifrån "Tjafs" som totalt kör över henne med sakliga argument medans Rebecka från Riks använder härskartekniker och använder enbart SD-floskler och uppenbart har väldigt dålig koll.
Dem bör även se över sitt kommentarsfält om dem vill framstå som seriösa. Det enda som kommenteras är Lasse eller Bengt som bittert sitter hemma och tjurar över hur samhället förändrats och kommentarer samma rasistiska nonsens på varje video.

Om du tycker det är dåligt så vet vi att det är bra, för du tycker tvärt emot oss om precis allt. Du är en s.k. kontraindikator.

Ps. om du inte kan skilja på de och dem så är det bättre att skriva dom.
Citera
2022-06-20, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Om du tycker det är dåligt så vet vi att det är bra, för du tycker tvärt emot oss om precis allt. Du är en s.k. kontraindikator.

Ps. om du inte kan skilja på de och dem så är det bättre att skriva dom.

Vem har sagt att jag är emot "er" eller tycker tvärt emot "er" om allt? Du har ingen aning om vad jag tycker.
Påpekade enbart att om Riks(som representerar Sveriges tredje största parti) vill framstå som en seriös nyhetskanal, så bör dem se över att ha en programledare som uppenbarligen inte kan agera professionellt, samt att det framstår som väldigt oseriöst när varenda video är fylld av klichéartade rasistiska kommentarer.
Det motbevisar ju liksom inte fördomen om att SD har en hatsvans.
Citera
2022-06-21, 00:06
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Vem har sagt att jag är emot "er" eller tycker tvärt emot "er" om allt? Du har ingen aning om vad jag tycker.
Påpekade enbart att om Riks(som representerar Sveriges tredje största parti) vill framstå som en seriös nyhetskanal, så bör dem se över att ha en programledare som uppenbarligen inte kan agera professionellt, samt att det framstår som väldigt oseriöst när varenda video är fylld av klichéartade rasistiska kommentarer.

Du avslöjar dig med meningar som "för dem rasistiska, gubbsjuka och ensamma männen som kollar." och "Rebecka ifrån "Tjafs" som totalt kör över henne med sakliga argument medans Rebecka från Riks använder härskartekniker och använder enbart SD-floskler och uppenbart har väldigt dålig koll." Alla som håller med SD tycker Rebecka från Tjafs var förloraren, ditt omdöme speglar helt de vänsterliberaler som kommenterade den videon.
Citera
2022-06-21, 00:16
Medlem
Citat:
Vilket trams har inte läst något rasistiskt i kommentatorsfälten. Riks ska inte vara någon tråkig public service kopia. Behövs lite underhållning ibland, annars blir politik bara grått och ointressant för svennebanan.
Citera
2022-06-21, 07:30
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Programlederskorna väcker avund hos den kvinnliga vänstern med hår i armhålorna och större mage än bröst, vackert så.
Riks siktar på att nå ut till väljare som inte vill se Ola Ullsten kopior monotont prata om skattesatser eller problemen med Sveriges grundlagar.
Sålunda tar man ut svängarna och visar glatt upp klyftorna.
Samtidigt sitter blåhårsvänstern och grinar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in