2020-11-30, 17:18
Medlem
network420s avatar
Igår köpte jag ett par becha byxor som var baggy liksom lite förstora. Ja vet att de finns skaters på min skola som har på sig liknande plagg, jag vill inte bli en skater o det finns något som heter poser asså att man har på sig saker som t.ex en trasher tshirt fast inte är en skater man liksom poserar för något man inte är, o de känns som att det är poser att ha baggy byxor eller är det så? kommer länka en bild här nedanför så ni kan se vad jag menar

https://cf.shopee.com.my/file/13cb9e...bb9528bf5df92e

btw hade underlättat mycket ifall ni har ett svar på detta

mvh mig själv
Citera
2020-11-30, 17:26
Medlem
Fistpumps avatar
Det är lugnt, ingen poservarning. Både baggy byxor och Vans har ju varit inne ett tag även utanför Skatevärlden.
Citera
2020-11-30, 17:32
Medlem
Det stavas beige, om du syftar på färgen

Och knappast någon skejtare som har den typen du visar på bild
Senast redigerad av BetterStories 2020-11-30 kl. 17:35.
Citera
2020-11-30, 17:34
Medlem
franges avatar
Det beror helt och hållet hur gamla ni är - hur gamla är ni? Är du liksom 35 år gammal och går runt med skatebyxor så kommer du definitivt se ut som en poser.
Citera
2020-11-30, 17:54
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det beror helt och hållet hur gamla ni är - hur gamla är ni? Är du liksom 35 år gammal och går runt med skatebyxor så kommer du definitivt se ut som en poser.

Om de är slitna av griptejp på den sidan man bär brädan och är minst 15 år gamla också? Min kompis Tony "höken" undrar...
Citera
2020-11-30, 18:09
Medlem
FinskSvartskalles avatar
i vilket fall som helst bättre än tighta jeans
Citera
2020-11-30, 18:27
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Om de är slitna av griptejp på den sidan man bär brädan och är minst 15 år gamla också? Min kompis Tony "höken" undrar...

Nu representerar knappast "höken" och Magnusson 20-talets skatare. Det är väl ganska få som kör "baggy" nu för tiden? Dregen ser absolut mer skate ut IMO. Bilden Ts länkat till är betdrövlig och ingen kommer tro att han är skatare.
Citera
2020-11-30, 18:42
Medlem
Galdars avatar
Brädåkare slutade väll med det för typ 17 årsen ? Punk stilen och Skinny jeans blev väll inne då ungefär . Nu klär väll sig brädåkare ganska genomsnittligt och "normalt " min enda relation till brädåkning nu för tiden är Youtube kanalen Braile skateboarding .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in