Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
yadda yadda...
Jag har inte pekat ut dig. Du kände dig utpekad. Det är en väsentlig skillnad. Läs meningarna innan en gång till, sakta.
Att jag skrev topic som jag gjorde i första inlägget var givetvis för att dra lite läsare till tråden. Du är väl inte ensam kvinnlig moderator på flashback?
Det är väl uppenbart att bilden inte föreställer dig tycker jag? du har ju postat bilder då det framgår att du är tatuerad, vilket det tydligt framgår att personen i annonsen inte är.
Hursomhelst så beklagar jag om du tog illa vid dig. Det har aldrig varit min tanke.
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Du tänkte inte på att moderatorerna kunde ta fram och citera din text va? Snacka om att bli tagen med skägget i brevlådan.
Jodå, det visste jag, men det är inget som jag tänkt på så mycket eftersom det inte finns något att ta fram och citera, som jag behöver dölja.
Däremot tycker jag att det med önskvärd tydlighet framgår, i den citerade texten, att jag inte har för avsikt att hänga ut någon.
Så jag föreslår att du klipper loss ditt eget skägg innan du försöker vara spydig nästa gång.
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Till exempel så har jag avstått att posta länkar till sidor där kurrec söker mörkhyade manliga älskare, just pga denna respekt.
Jag uppskattar din diskretion.