Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-03, 08:36
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Låter snarare som att något är GALET fel i skallen. Grova peddovibbar

Ähh, dumheter ! Vet du inte att vi kvinnor INTE kan vara pedofiler? Pedofiler ÄR män och endast män.
Byxmindiga killar är dessutom inte barn, så därför är sex med dom fullt lagligt.
Citera
2020-12-03, 08:42
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ähh, dumheter ! Vet du inte att vi kvinnor INTE kan vara pedofiler? Pedofiler ÄR män och endast män.
Byxmindiga killar är dessutom inte barn, så därför är sex med dom fullt lagligt.

Du har ju onekligen inte alla hästar hemma. De är på rymmen. Dåligt trollat.
Det farliga blir ju när idioter inte har kapacitet att begripa att pedofili finns hos båda könen.
Har hört ett par IDIOTER resonera på samma DUMMA jävla sätt.

Och jo, för mig är en femtonåring ETT BARN, men nu är ju inte jag till skillnad från VISSA ANDRA, pedofil..... Finns en helt egen forumdel för sådant avskrädespatrask.

Är man så ful och desperat att man måste leta bland BARN? Får man inget i sin egen ålder?
Senast redigerad av HighwayDelight 2020-12-03 kl. 08:51.
Citera
2020-12-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Tyst nu, du kommer förstöra vanföreställningen män har om att de blir bättre med åldern.

Fniss

Efter att ha nätdejtat lite så vet jag att vissa äldre män blir sura och cyniska. Spontaniteten försvinner och helt plötsligt så är dom sådär tillrättalagda och gubbiga. Inte jättesexigt. När jag är 40 så kommer jag vara glödhet haha, så varför inte skaffa sig en snygg 25-åring som fortfarande tycker att livet är roligt? Män har ju gjort detta i alla tider!
Citera
2020-12-03, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Fniss

Efter att ha nätdejtat lite så vet jag att vissa äldre män blir sura och cyniska. Spontaniteten försvinner och helt plötsligt så är dom sådär tillrättalagda och gubbiga. Inte jättesexigt. När jag är 40 så kommer jag vara glödhet haha, så varför inte skaffa sig en snygg 25-åring som fortfarande tycker att livet är roligt? Män har ju gjort detta i alla tider!
Källa på att du är glödhet nu ens?? 😂
Citera
2020-12-03, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Källa på att du är glödhet nu ens?? 😂

Äsch, jag ser rätt ung och bra ut för min ålder så jag ser fram emot det nya 30

Men! Det är klart att det krävs att man lägger ner tid på träning och kost. Inget kommer av sig självt efter 25.
Citera
2020-12-03, 12:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Då det finns så många olika smaker bland män, så behöver man inte enligt gängse normer vara glödhet alla gånger heller, som tur är.
Men jag håller mig till dom män som är kring 30 i alla fall, då jag själv närmar mig 50. Men jag träffar jämnåriga män också, så inte bara yngre längre.

Jag skulle vilja påstå att det kan vara lite uppiggande med en yngre man, men det är nog väldigt individuellt. Var ålder har sin tjusning har jag märkt...
Citera
2020-12-03, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Äsch, jag ser rätt ung och bra ut för min ålder så jag ser fram emot det nya 30

Men! Det är klart att det krävs att man lägger ner tid på träning och kost. Inget kommer av sig självt efter 25.
Ok så vi ska bara tro på dig du snygg??

Spelar ingen roll t o m en handikappad kvinna kan få k*k om hon vill, finns män för alla jobb 🤣
Citera
2020-12-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ok så vi ska bara tro på dig du snygg??

Spelar ingen roll t o m en handikappad kvinna kan få k*k om hon vill, finns män för alla jobb 🤣

Ja

Och du är säkert fin med så sluta sura. Det finns hopp även för äldre män om ni skakar av er bitterheten och börjar uppvakta kvinnor istället för att klanka på dom.
Citera
2020-12-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Låter snarare som att något är GALET fel i skallen. Grova peddovibbar

En pedofil tänder på barn som inte kommit i puberteten. Då är knappast en 15-åring intressant.
Citera
2020-12-03, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Som rubriken lyder. Och är det vanligt att 40 åriga kvinnor knullar med 25 åriga killar? Varför gör dom de?
Fick reda på att en släkting till mig gör det

du har ju franska psykfallet macron som gift sig med en 30 äldre som kan vara hans mamma och som också är mentalt retarderad, psyksjuk. fast å andra sidan har jag aldrig träffat på en fransk som varit normalbegåvad. det kanske därför man kommer till sverige som jean claude kladdar på kronprinsessa och sedan förnekar allt, hamnar i fängelse och sexkladdar på tjejerna i fängelset som ska vakta psyksjuke franske jean claude.
Citera
2020-12-03, 13:27
Moderator
Nospheratus avatar
Relationsakuten --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2020-12-03, 14:37
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
En pedofil tänder på barn som inte kommit i puberteten. Då är knappast en 15-åring intressant.

Näääää. Menar du det?
Bara tanken är ju fan sjuk....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in