Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-01, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Det kvinnorna och männen har gemensamt i den beskrivna åldern TS är att båda har lågt SMV.

Kvinnor har nått botten nästan vid 40 och männen vid 25 är knappt påväg upp.

Klart de utnyttjar varandra.

Eller så har båda hög sexlust, och som kvinna räcker det då inte med en 40-åring vars bäst-före-datum passerat för länge sedan.
Fast 25 är i mina ögon onödigt gammalt. Det är då, om inte redan lite tidigare det börjar gå utför.
Citera
2020-12-01, 05:58
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Eller så har båda hög sexlust, och som kvinna räcker det då inte med en 40-åring vars bäst-före-datum passerat för länge sedan.
Fast 25 är i mina ögon onödigt gammalt. Det är då, om inte redan lite tidigare det börjar gå utför.

Tyst nu, du kommer förstöra vanföreställningen män har om att de blir bättre med åldern.
Citera
2020-12-01, 11:12
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88

Eller så är det väldigt uppfriskande bara att ha sex med en man som är betydligt yngre än en själv, då han är energisk på ett sätt som dom i ens egen ålder inte så ofta är. Men jag föredrar nog lite äldre än vad du gör, jag har nog 30 som en lägsta-gräns, men då är jag närmare 50 själv.

Men, så länge båda inblandade parter är med på upplägget och nöjda, och det är laglig ålder, så kvittar det egentligen med varför, så länge båda är nöjda.
Citera
2020-12-01, 11:16
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Det är väl snarare så att 25åringen kullar med milfen

Vi kvinnor anses ju bara vara starka och frigjorda, när vi knullar ungpojkar. Extra sexigt att man även FÅR knulla 15-åriga unghingstar som 30-årig kvinna. Läckert.
Citera
2020-12-02, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Vi kvinnor anses ju bara vara starka och frigjorda, när vi knullar ungpojkar. Extra sexigt att man även FÅR knulla 15-åriga unghingstar som 30-årig kvinna. Läckert.

Jag vet en brud som spöade upp (Ja faktiskt) sin väninna efter väninnan hade haft sex med hennes tonårsson. Trots att det tekniskt sett var lagligt (pojken var väl 16 eller så). Så sånt där beteende får du nog hålla långt utanför bekantskapskretsen om du inte vill riskera att få stryk.
Citera
2020-12-02, 07:17
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag vet en brud som spöade upp (Ja faktiskt) sin väninna efter väninnan hade haft sex med hennes tonårsson. Trots att det tekniskt sett var lagligt (pojken var väl 16 eller så). Så sånt där beteende får du nog hålla långt utanför bekantskapskretsen om du inte vill riskera att få stryk.

Tack för tipset. Nästa gång jag knullar en ungkuk ska han få lova att inte skvallra för mammsen.
Citera
2020-12-02, 07:23
Medlem
Citat:
Tack för tipset. Nästa gång jag knullar en ungkuk ska han få lova att inte skvallra för mammsen.

Du får ett tips till: Undvik att göra sådant på en kräftskiva där mamman är närvarande. För om inte riskerar du att inte ens ha hunnit klä på dig innan mammsen går till attack.
Citera
2020-12-02, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Som rubriken lyder. Och är det vanligt att 40 åriga kvinnor knullar med 25 åriga killar? Varför gör dom de?
Fick reda på att en släkting till mig gör det

Ja, det har blivit ganska vanligt. En 25-åring är ju definitivt tillräckligt vuxen för att själv välja vem han ska ligga med. Det finns många kvinnor i 40-årsåldern och äldre som är fräscha så det är inte så konstigt att yngre män tänder på dem. Sex är bara sex.
Citera
2020-12-02, 20:14
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Som rubriken lyder. Och är det vanligt att 40 åriga kvinnor knullar med 25 åriga killar? Varför gör dom de?
Fick reda på att en släkting till mig gör det
Du har en släkting som knullar och nu behöver du flashbacks hjälp att bestämma vad du ska tycka om detta?
Knullade en del "milfar" när jag var yngre, numera tycker jag "lammkött" är trevligare. Vad man ska tycka om detta eller varför man ska tycka något alls begriper jag inte. Om jag ska tycka något om en specifik 40 årig kvinna så är hennes eventuella 25-åringsknullande en av de allra sista parametrar som påverkar min bild av henne.
Citera
2020-12-03, 08:27
Medlem
empoisonnes avatar
Är det någon som bryr sig om vem andra knullar med? Så länge det är samtyckande vuxna det handlar om.

En 25-åring är vuxen med god marginal och man får utgå från att han själv vet vad han sysslar med. Och nuförtiden är konstellationen yngre man - äldre kvinna inte särskilt uppseendeväckande.
Citera
2020-12-03, 08:30
Medlem
HighwayDelights avatar
Vettefan, får ju snarare moderskänslor för lillpöjkar.
Citera
2020-12-03, 08:33
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Låter snarare som att något är GALET fel i skallen. Grova peddovibbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in