Citat:
Ursprungligen postat av
fredag2010
Trådar i ABoK kräver ingen frågeställning, något moderatorn Schlesien beskriver här:
(FB) Fenomenet kedjetrådstart, olika händelser med samma frågeställning
ABoK-tråd behöver inte frågeställning.
Jag sa aldrig att den behövde en frågeställning, jag undrade bara mer om vad han ville veta om händelsen.
Det är ju inget brott att vara många på en plats nu under pandemin, det är ju snarare en rekommendation att inte vara det. (Tyvärr.)
Dock skedde det några brott på platsen. Vilket är det han ville diskutera? Jag ville bara få lite fart på tråden.
Jag kan börja, jag har hört att det var en som jobbar på radiokanalen Rockklassiker där på festen, vet dock inte om det är sant så om någon med info kan bekräfta eller dementera så är det riktigt uppskattat, iallafall av mig.
Hur som helst så är det dåligt att inte människor kan låta bli att samlas i en lokal och festa mitt under en sådan situation vi befinner oss i.
Jag personligen är inte rädd för coronaviruset men det är jävligt respektlöst mot de som jobbar inom vården.
Så, är det sant att det var en radioprofil där?
OM! Det är så att radioprofilen var där, har han/hon suttit i radio innan då och uppmanat folk att stanna hemma osv?
Vore ju kul att veta om det är samma hycklande vänsterblivna ”profiler” i den radiokanalen som i övrig pk-media.