2020-11-26, 23:28
Medlem
Kanske hämnd då.
Citera
2020-11-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Är Mohammad El Ali bror till Omar El Ali en annan kriminell babbe.

Bor på Hyacintgatan 18.
Ska ändra i inlägget Omar El var anhållen i samma ärende.
Citera
2020-11-26, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Ska ändra i inlägget Omar El var anhållen i samma ärende.

Är dom bröder?

Han som kolade vippen idag är 25. Men Omar är 31 och är skriven på adress där det hände.
Citera
2020-11-26, 23:40
Medlem
Citat:
Är dom bröder?

Han som kolade vippen idag är 25. Men Omar är 31 och är skriven på adress där det hände.

Om*r är runt 25 och har skyddad identitet om jag minns rätt.
Citera
2020-11-26, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spark040
Är det bekräftat att han är död?

Polisen uppdaterade sin artikel för ett par minuter sedan, finns ingen information om att den skjutne ska vara avliden.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...ossning-malmo/
26 november 21:24, Skottlossning, Malmö

Larm om skottlossning, Hyacintgatan.

Uppringare larmar om en skottlossning. En person uppges vara skadad. Polispatruller och ambulans skickas till platsen.

Uppdatering: Avspärrning upprättas.

Uppdatering: Den skadade mannen kommer att föras med ambulans till sjukhus. Polis arbetar bland annat med att höra vittnen och söka efter gärningsmannen/gärningsmännen. Vapenhund är på väg till platsen.

Uppdatering: Dörrknackning påbörjas.

Uppdatering: Polisens tekniker är på plats. Den skadade mannen vårdas fortsatt på sjukhus. En förundersökning om försök till mord är inledd.
Citera
2020-11-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Om*r är runt 25 och har skyddad identitet om jag minns rätt.

Om jag har koll på mina papper heter den kriminelle O Di*b EA, är 27 och är skriven på annan plats. Den O som bor på Hyacint tycks inte vara dömd tidigare.
Citera
2020-11-26, 23:47
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Vi är också på väg att spärra av fler områden än just det område där mannen hittades, säger Richard Lundqvist.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...hotande-skador

Sköts på annan plats, men kunde ändå förflytta sig för att sedan säcka ihop med hamburgarna?
Citera
2020-11-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Om jag har koll på mina papper heter den kriminelle O Di*b EA, är 27 och är skriven på annan plats. Den O som bor på Hyacint tycks inte vara dömd tidigare.

Förvirrande! verkar finnas flera O EA som är kriminella😂.
Den som jag tänker på är han som var misstänkt för mordet på N*rmin, samt själv blivit beskjuten/ skjuten två gånger i Holma
Citera
2020-11-26, 23:53
Medlem
De är troligtvis Mohammed abdullah som blev skjuten
Citera
2020-11-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Förvirrande! verkar finnas flera O EA som är kriminella😂.
Den som jag tänker på är han som var misstänkt för mordet på N*rmin, samt själv blivit beskjuten/ skjuten två gånger i Holma

Jag TROR att det är han jag nämner. Men det finns drösar och det är lätt hänt att man blandar ihop dem.

Sedan har vi även den 25-årige Taha som är skriven i Limhamn som teoretiskt skulle kunnat ha hälsat på.
Citera
2020-11-27, 00:05
Medlem
Citat:
Är Mohammad El Ali bror till Omar El Ali en annan kriminell babbe.

Bor på Hyacintgatan 18.

MEA är iallafall skriven i Oxie. Men visst kan han bo eller hälsa på vid Hyacintgatan. Satt häktad för mordförsöket på Kroksbäck tillsammans med Nik och några andra.
Citera
2020-11-27, 00:06
Moderator
Chantres avatar
Citat:
När polis och ambulans kom fram fan man en svårt skottskadad yngling liggande utanför en port. Grannar berättar att han träffats av minst två skott och blödde kraftigt. Den skjutne mannen fördes till akuten där man meddelade att han hade livshotande skottskador.
Citat:
Utanför akuten hade det samlats ett 15-tal personer och polisen fans på plats med två patruller.
https://www.pppress.se/nyhet/yngre-m...ntgatan-holma/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in